czwartek, 11 grudnia 2014

ZIMOWY WIANEK

... stroik cieplutki po prostu :)

... wykonany na szydełku i drutach :)
jak widać poniżej nieskończony...

 ...bo nie mogłam zdecydować się na wersję ostateczną i wszystkie dodatki nieprzyszyte są :)


 ...koło, baza wianka, to takie gąbki, które mi zostały po... owocach...miałam całą hurtownianą skrzyneczkę z owocami, wraz z zabezpieczającymi je gąbkami...tych ostatnich było bardzo dużo...trochę zostawiłam i wiadomo... przydasie :)


... nie opłaca się jednak w celu pozyskania gąbek kupować winogron, bo gąbek zostało mi dużo, a wianek wyszedł jeden :)

...lepiej zainwestować w bazę do wianków styropianową na przykład
...biały i szary "rękaw" robiłam na drutach

a wszystkie kwiatuszki, serduszka i inne wyciągnęłam z mojego koszyka na takie różne próbki szydełkowe...
to co pozostaje podjąć decyzję i przyszyć wybrane kwiatki, bratki do wianuszka :()

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że jesteście ♥