wtorek, 13 stycznia 2015

TACE DECOUPAGE Z RÓŻNOBARWNYMI PRZECIERKAMI :)

Lata temu poznałam "postarzanie". wszystko, co mi się napatoczyło było postarzone...
...ale tak klasycznie, tak udając, że jestem taki stary mebel, że aż mi farba schodzi...
...potem przestałam doceniać takie "stare"...bo albo się jest starym meblem z odpryskującą farbą, albo się bałamuci otoczenie :)
  Tutaj pokazuję między innymi właśnie jak wykonać przecierki :)

...pewnej chwili naszła mnie myśl, żeby postarzając odmłodzić to i owo... poza tym brakowało mi kolorów :) miałam dość brązowej (imitującej drewno) farby wyskrobanej (imitując starość) :) spod białej :)


i tak się zaczęło... spod białej, czy innej jasnej farby zaczęły przebijać czerwienie, żółcie, fiolety i inne zielenie :))

...w dodatku przecierki zaczęły dominować, w miejscach, które w naturze się tak łatwo nie starzeją..


...już nie tylko na rantach i kantach :) ale potrafiłam przecierki robić na całych powierzchniach dekorowanych :)

... nie zawsze były naturalne :) czasem, jak poniżej prezentowały się jakby dziecko kredki notabene świecowej użyło ... czemu tak... nie wiem... ale podobało się, bardziej innym niż mi :)
już z takich "kredkowych" tac żadna się nie zachowała, każda znalazła nowy dom :)












:)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że jesteście ♥