piątek, 7 sierpnia 2015

Melanżowa żółta torebka.. na szydełku, wzór :)

...czyli jak wykorzystać resztki włóczek ☺


Taka torebka :)


 ...zaczęło się od uchwytów...


...były ciemnobrązowe z odchodzącą farbą (drewniane są), należały do torebki z niby jeansu, kupionej gdzieś za grosze...właśnie ze względu na rączki :)

...było to kilka lat temu... rączki pomalowałam zaraz po zakupie, nie miałam pomysłu na torebkę więc się gdzieś zapomniały :)


 malowałam je metodą przecierek...
(spod białej farby szara wychodzi :) )


...ostatnio są porządki, czyli chciałabym wszystkie gdzieś kiedyś rozpoczęte prace dokończyć
i przyszła pora na te rączki
znalazłam wzór w (Diana robótki extra 1/2015) :





zrobiłam no i mam:)

a!
 prostokąt zrobiłam :) u mnie wyszło 30 na 58 cm
połączyłam z uchwytami w taki sposób, jak było w kupnej torebce, zszyłam boki i już :)
a! :)
robiłam na dużym szydełku (12) włóczki w 4 nitki, stąd melanż:)
Pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że jesteście ♥