piątek, 7 sierpnia 2015

MUFFINKI JOGURTOWE CZEKOLADOWE... z czekoladą :) i malinami

Muffinki...

przy jogurtowo- makowych pisałam Wam, że nie są moją mocną stroną :) zbyt mało pracy :)
Ale akurat miałam jogurt i akurat musiałam go wykorzystać już i "akurat" miałam ochotę na słodkie :)
a poza tym akurat 8 lat wcześniej zgodziłam się zostać żoną mojego męża :)




Co potrzebujemy:)

200ml jogurtu naturalnego
150 g mąki
55g niesamowicie! miękkiego masła
60g cukru
1  duże jajko
3 czubate łyżeczki kakao
proszek, soda - po łyżeczce
1/4 czekolady nie słodkiej nie gorzkiej wyborowej :) (takiej użyłam)
maliny 2-3 garści (ja robiłam z mrożonych)

Co robimy:)

suche składniki mieszamy porządnie
mokre składniki mieszamy
do mokrych przesypujemy suche - mieszamy
wmieszowujemy:)  pokrojoną w kosteczkę czekoladę
a następnie maliny


przekładamy do muffinkowej formy, czy foremek czubatą łyżkę gęstej masy do każdej

pieczemy: 180 st. C 25 - 30 min

Smacznego :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że jesteście ♥