poniedziałek, 7 marca 2016

Dywan (ik) szydełkiem

Dywanik na szydełku, siedmiobok, kanciate kółko :)

Zdjęcia te i różne inne znane Wam już mogą być, gdyż na portalu społecznościowym ;> tym razem pojawiły się wcześniej:)


Dywan - dywanik, jaka jest różnica? Wielkość zapewne:) u mnie 120 cm, troszeczkę około ponad, "średnicy"
średnica siedmiokąta, brzmi równie romantycznie jak kąt oka:)

Robiłam dywanik półsłupkami z przepisu na kanciate koło :)

Tylko szydełko wbijałam w jedno oczko:)

Poniżej normalny półsłupek - wbijamy szydełko w oba oczka półsłupka poprzedniego rzędu


A przy dywanie: wbijałam się tylko w oczko "będące wyżej" - jedno oczko półsłupka poprzedniego rzędu :)



Dodatkowo zrobiłam dwa okrążenia z "dziurami" :) i wykończyłam wachlarzykami :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że jesteście ♥