środa, 2 marca 2016

Papcie - kapcie, czy...?

...pantofle.
To jest to słowo, którego zabrakło mi tutaj :)

A najbardziej zabrakło wówczas papuci (nie papcia, tylko papucia :> ), bo tego słowa używałam jako dziecko, znaczy rodzice używali, bo mi jak to dziecku nie były potrzebne (i takie terminy też nie :) ).

Laczki, czy łapcie, to u koleżanek były, a bambosze... kazały zakładać babcie, jedna szczególnie (prawie góralka, czy to ma znaczenie :)? )

I w ogóle czemu nie ma papuciarzy, tylko pantoflarze :)?

A u Was jak było :) jest znaczy :) co macie na stopach?

A skąd ta filozofia u mnie na dziś w ogóle...
stąd:
Instrukcja obsługi, czyli jak się przygotować na wizytę w gabinecie chirurgicznym :)

tutaj coś o stroju nocnym :)

1 komentarz:

  1. Ja od zawsze mówię kapcie, nie wyobrażam sobie lepszego określenia na te "domowe obuwie" :) Moimi ulubionymi kapciami są kapcie świnki https://monkly.pl/produkt/smieszne-kapcie-swinki/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że jesteście ♥