środa, 24 września 2014

Ogródek na balkonie

...czyli rabatki w doniczkach ;)


Moja babcia jest mistrzynią ogrodnictwa i druciarstwa, szydełkowania w zasadzie tez :) a ja to tak tylko liznęłam tych babcinych zdolności....ale...kwiatki prawie wszystkie, podobnie jak babcia :) uwielbiam

Oczarowują mnie te, które pomimo mojej opieki ☺ rosną w ogródku na balkonie :)


lawenda, zaraz po wrzosie moja miłość największa...i znów będzie kwitła...chociaż jesienią zmieniłabym pewnie kolejność i pierwszeństwo mojego miłowania ♥



jak i te, które przetrzymuje w wazonach, wiadrach, dzbankach, bańkach, czy koszykach...


a propos baniek...przez całe życie miałam obraz bańki na mleko, do momentu, kiedy nie mogłam porozumieć się z mamą mojego męża...i wtedy poznałam nowe słowo... dzbanek :))

na zdjęciach bańki :) dla mamy męża dzbanki, ale słyszałam, że mogą też i być kanki :))




nie zapominam o tych, które żyją na wolności :)



a w zimie, zostają te ususzone latem i jesienią...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że jesteście ♥