piątek, 26 września 2014

Jak ozdobić ściany i sufity

https://chuansongme.com/n/1141073
Tutaj

W poszukiwaniu inspiracji...

Inspiracji szukałam... jakby tu zdjęcia wyeksponować w jakiś inny sposób niż w wielkiej antyramie, bez dokonywania większej ilości dziur w ścianie...

A  w zamian znalazłam kilka cudownych pomysłów jak ozdobić ściany i sufity

Niektóre inspiracje z przymrużeniem oka inne całkiem poważne z różnych i przeróżnych miejsc ;)
  
      stąd :)


co by nasz kot nie był już taki samotny :)

Tutaj pomysł na włóczkowe literki

Pink Passion: Getting ready for Valentine's Day #love or Styrofoam and covered with fabric and glue.
co jak co, ale włóczki u nas zawsze pod dostatkiem :)

a pamiętacie fajansowe talerze na ścianach naszych domów, tak bardzo modne jeszcze naście lat temu, a w niektórych mieszkaniach, domach wciąż wiszące...u mojej babci zostało kilka, bo resztę porwałam :) wprawdzie do używania, a nie podziwiania...a wisi tylko jeden...

te fajansiki wisiały przeważnie bez ładu składu :) [czyt. nudno] od linijki, a jakby tak, albo inaczej :)...



moje talerze maja już dziurki na przywieszki, ale The Frugal Homemaker pokazuje jak łatwo zrobić zawieszki, bez wiercenia dziur w talerzach :)


może się jednak zdarzyć, że nie mamy bajecznych talerzy i wtedy, możemy zrobić tak, jak tu.taj :)

a w bardzo romantycznym domu może być jak w My Romantic Home :)
a na koniec dla mnie niespodziewana niespodzianka...

rozety sufitowe...mąż mi kiedyś mówił co to, po co to i jak się nazywa, ale wtedy było zbyt... nieładne, żebym zapamiętała nazwę :)
to jest takie coś, co jest przy syficie i lampa z tego dynda...
w żaden sposób nie potrafiłam odnaleźć w tym piękna, bo widuje to tylko w jednym domu i tam poza rozetą, cały sufit jest taki ubstrokacony :(

jak rozeta występuje solo...to mi się podoba, pod warunkiem, że tak jak tutaj :) jest w kolorze i wraz z odpowiednim żyrandolem ;)

Sweet Dreams Round Chandelier Medallion in Multiple Colors

nie solo, też jest dobrze...ale już nie jako rozeta sufitowa, tylko taka bardziej ...ścienna :) jak tutaj:)

warm colors for dining room walls - Bing Images

no i godziny mijają, a ja nie wiem co z moją nie antyramą :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że jesteście ♥