poniedziałek, 9 listopada 2015

19 MIESIĘCY Z INTERFERONEM

Na oddziale byłam, wyniki rezonansu odebrałam i w ogóle jestem zdrowa jak ryba...:)
A tak serio :)
 "[...]stwierdza się cechy niewielkiej regresji w postaci zmniejszenia się ogniska demielinizacji widocznego uprzednio w istocie białej płata skroniowego prawego. [...]"
dobrze...
...ale... :) *

A tak poza tym jestem chorą:) ponownie włączoną do programu leczenia interferonem... po przerwie :/


* bo, ale co...
bo jak pół roku temu usłyszałam przy pojawieniu się nowych zmian... to dlatego, że laser, że cień...tu sobie można (niewiele więcej) przeczytać :)
...to zastanawiam się, dlaczego mam się cieszyć (jak lekarz :) ) z niewielkiej regresji.
...zapewne dlatego, że lekarz chciałby, żeby pacjent czuł się...lepiej:)

Cieszyć się to my, nie nas :) wobec tego raduje się tym, że poronienie drugie nie zostawiło żadnych dla mnie namacalnych śladów, jak pierwsze... i wierzę, że jest to zapowiedź tego, że za trzecim razem będzie, lepiej niż dobrze:)

Teraz kończę, bo smażę dyniowe naleśniki i... kilka już ucierpiało :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że jesteście ♥