środa, 23 listopada 2016

CZAPKA NA SZYDEŁKU (AŻUROWA SMERFETKA :) )

Smerfetka - dłuższa / wyższa czapka na szydełku 

Smerfetka...gdzieś wyczytałam, że tak nazywa się taka dłuższa czapka.

Osobiście uwielbiam, chociaż te wszystkie, które zajmują moją szafę, są raczej nieażurowe, a ogromniaste, puszyste i przesłaniające świat (więc raczej smerf ;) śpioch ;/ )
Dziś, taka bardziej kobieca :)





Diana ta sama, co w przypadku tych czapek :) Nawet strona ta samiuteńka.


Gazetowy oryginał, w formie beretu



Do oryginału wykorzystana została włóczka taka:


Ja używałam włóczki, tej co do chusty Step, inter - fox 75% wełna, 25% poliamid /420m/100g)


Opis wykonania powyżej i schemat poniżej :)



Okrążenia 3-9 powtarzałam dopóki nie osiągnęłam odpowiedniej długości czapki i dopiero wtedy zaczęłam nieznacznie zwężać robótkę, którą ostatecznie zakończyłam podobnie jak w opisie.

Podobnie jak w opisie, czyli tak jak w poniższym filmiku, w którym jednak zakańczanie, ze względu na brak wcześniejszego zwężania, było z większym rozmachem (dziurą :) )

Zakańczanie mniej więcej od czwartej i pół minuty :)
Warto obejrzeć cały filmik, a nawet oba, ponieważ, jak mi się okazało Pani w swojej czapce zrobiła taki ściągacz, jak i ja robiłam :)

A robiłam tak :) :
:/
Rzędów wykonujemy tyle, aby opaska objęła głowę osoby, która w czapce chodzić będzie :)
Zszywania, łączenia obu końców naszej opaski pokazywać nie będę, ponieważ również są na filmiku (młodzieżowa czapka... cz.1)




Rozpisałam się, a jak :), tylko ażurowej smerfetki zapomniałam pokazać:)
Proszę





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz