czwartek, 13 maja 2021

Tortilla z wędzonym łososiem i serkiem chrzanowym

Imprezowa i świąteczna ☺ przekąska z tortilli


Przekąska na przyjęcia, czy w wersji z jajkiem przystawka wielkanocna ;) Zapraszam na tortillę z serkiem chrzanowym i łososiem wędzonym 



Tortilla z wędzonym łososiem i serkiem chrzanowym


Składniki

 2 płaty tortilli

łosoś wędzony na zimno plastry 150 g

kilka liści sałaty

biały ser około 120 g

czubata łyżka chrzanu

śmietana / jogurt 3-4 łyżki 

sól, pieprz

opcjonalnie: jajko ugotowane na twardo


Serek chrzanowy domowy

Biały ser ucieramy ze śmietaną / jogurtem, można łyżką, widelcem, ja się nie wygłupiam, bo chcę na gładko ;) i miksuje w blenderze z pojemnikiem. Dodajemy chrzan, mieszamy i ewentualnie doprawiamy solą i pieprzem.

Płaty tortilli smarujemy serkiem i rozkładamy na nim pozostałe składniki. Ja łososia pokroiłam w paseczki i podobnie postąpiłam z sałatą. W wersji wielkanocnej jajko drobno pokroiłam.

Płaty ciasno zwijamy, zagarniając na bieżąco składniki, chcące uciekać, pod spód. Łączeniem do dołu kładziemy na desce do krojenia i kroimy pod skosem, plastry. Podajemy ☻

Smacznego :)

4 komentarze:

  1. Niestety, nie przepadam za tortillą, taka trochę papierowa...

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam i robię co jakiś czas.:)
    Pozdrawiam Cię Basiu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie jadłam tortilli, muszę kiedyś spróbować. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że jesteście ♥