sobota, 31 lipca 2021

87 miesiąc

 30 miesięcy bez leczenia 

Oczy oczami, kręgosłup kręgosłupem, ale troszkę tęsknię za ciążą :) ... a z pewnością za samopoczuciem w niej :)

Jestem zmęczona, jak pewnie każda matką 3,5 miesięcznego człowieka . Boję się tylko, żebym nie przeholowała z wytrzymałością. 

Nie potrafię odpoczywać jak już mój syn ewentualnie zdecyduje się zdrzemnąć.

A w oczach mam coraz więcej małych mętów.

Dziś krótko i węzłowato ;) bo jest ostatni dzień miesiąca, nie mam komputera i jak juz wspomniałam jestem zmęczona :) 

3 komentarze:

  1. Ma, nadzieję, że to tylko przejściowe problemy. Ściskam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  2. O odpoczynek musisz zadbać, potrzeba Ci jeszcze dużo sił, dla siebie i dziecka.
    Niektóre kobiety dobrze wspominają ciążę, gorzej z połogiem...
    Trzymaj się ciepło, dbaj o siebie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Większość matek nie umie wypoczywać gdy ich dziecko śpi. Mimo woli nasłuchują czy nie placze, czy rowno oddycha. Dobrze byłoby żebyś miała kogoś do pomocy, kto czuwałby nad maleństwem, żebyś Ty mogła się zdrzemnąć i odprężyć. Trzymam kciuki za Was. Uściski.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że jesteście ♥