środa, 20 lipca 2022

99 miesięcy

 42 miesiące bez leczenia




Cały miesiąc zlał mi się z poprzednim, ale ostatnie dwa tygodnie były, relaksujące ;) Przez ponad tydzień była u nas moja mama z siostrą (o cioci wspominałam, choć nie wiem gdzie i przy jakiej okazji ;) ale z pewnością takiej związanej z naszą wspólną chorobą). 

Gość w dom wiadomo, zawsze coś tam więcej do zrobienia się znajdzie, ale odpoczynek psychiczny jaki został mi podarowany... bezcenny ;) Ktoś się mnie zapytał, co mąż na to, trzy kobiety w domu (i to jakby dwie mamusie :) bo mama z ciocią to siostry bliźniaczki ♥).  Otóż mąż mój jest wylewny w rozumieniu gościnności, ale słów potoku od niego oczekiwać... bezcenne i ciężko osiągalne ;) Ale 18 lat wspólnego życia pozwala mi wiedzieć co myśli, co czuje i co mógłby powiedzieć...także zadowolony był niemniej niż ja ;) Wracam jak wrócę, babcia wykąpie, babcia i ciocia zabawią, zostaje uśpić pierworodnego, a do tego to co najbardziej bezcenne zrelaksowana, nienerwowa żona w domu...

Mam nadzieję, że dziewczyny jeszcze wpadną ;), a póki co jedziemy w końcu na urlop, wprawdzie nie wiem, jak się cieszyć, mniej, czy bardziej, ale każda zmiana otoczenia powinna być z założenia dobrą... nawet jak jedziemy w miejsce, gdzie 15 miesięcznego szkraba na moment nie można z oczu stracić ;)

Tyle :) jeszcze nadmienię, że widzę lepiej jakoś... do tego stopnia, że kusi mnie, żeby wsiąść do samochodu... tylko nie wiem, czy ta pokusa, chęć nie bierze się z tego, że się duszę w naszej nowej lokalizacji i chciałabym wyjechać poza ;) Może być, że nic z tego nie będzie, bo mój mąż w tej ciąży czyta innych specjalistów i w związku z tym teraz jeżdżę bez adaptera do pasów bezpieczeństwa (może kiedyś napiszę o tym coś osobnego, ale wspomnę tylko, że ma sens ta nowa teoria) i "kobiety od szóstego miesiąca ciąży nie powinny prowadzić samochodu. 

Dobrych gorących dni, bez niepotrzebnych skutków ubocznych upałów :)

4 komentarze:

  1. Wypocznij.
    Ja dopiero mając dzieci zrozumiałam jaka pomocą dla mojej Mamy były przyjazdy Babci. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dopiero jak mam maluchy mniejsze i większe poczułam, co Ty;) potęgę babci ;)

      Usuń
  2. Udanego i spokojnego urlopu !!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zmiana miejsca to mimo wszystko wytchnienie od codzienności.
    Ciesz się każdym dniem!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że jesteście ♥