poniedziałek, 17 października 2022

Małżeńskie ustalenia...



Pamiętacie jeszcze małżeńskie ustalenia ;) To dziś będą znów, choć dłużej niż dotychczas i dotyczyć będą zespołu Egzotyczny Dandys Paryskich Bulwarów ....a tak przede wszystkim wokalisty tejże grupy ;)

 Lubię polską muzykę inną;) kulturalnie nazywaną alternatywną.

Zespół, o którym chciałam dziś słów kilka, poznać musiałam,  bo jak coś się wydarza przez przypadek ... to jest nam, w jakimś może nie od razu odgadnionym sensie, pisane :)

Poznaję zespół... no cóż zabrzmiało bardzo... realnie, a jest głównie wirtualnie... 

To poznaję Panów, bo jak Dandys to Pan raczej, nie chłopak ;);) wieczorową porą w słuchawkach na uszach, ogarniając kuchnię i inne, z młodym człowiekiem jeszcze chwil kilka pod sercem, kiedy brat starszy z tatą się usypiają ... wzajemnie;)

Egzotyczny Dandys Paryskich Bulwarów wraz ze swoją muzyką i poczuciem humoru potrafi podnieść mnie z kolan ciężarnej niemocy :) ... dlatego też kuchnię ogarniam, która przy zabawkach w postaci klocków i puzzli na podłodze wydaje się być fraszką, igraszką - wszystko na odpowiednim poziomie ;)

Jak poznałam muzykę EDPB?

Otóż na pewnym portalu łączącym ludzi chcących dać nowe życie swoim większym lub mniejszym skarbom (czy tam też zrobić porządki w szafie ;) ) z tymi szukającymi... inspiracji (czy też nowej kreacji;)) 🙈🙉🙊

Występuję tu jako przedstawiciel grupy pierwszej,  a nowe życie dostać miała koszula, dobrze, że nie moja, bo mi niezmiernie trudno pozbyć się czegokolwiek, co mogłoby mieć chociaż znamiona sentymentu:) Była męża... A ten sentyment, to obrona pracy magisterskiej sprzed 17 lat ;)

I jak od koszuli do Dandysa? Zwyczajnie ;) Przyszedł Pan wziął koszulę,  zapłacił blikiem,  wyszedł.

Zamknęłam drzwi i przemawiam do byłego już właściciela koszuli, jedzącego z synem śliwki na podłodze (ot taką tradycję mają,  dotyczącą tych i tylko tych owoców): ten Pan nie potrzebował tej koszuli (miałam na myśli potrzebę potrzebowania do tradycyjnego użytkowania;) )Mąż (od razu, bez zazwyczaj pojawiających się wstępów typu, czemu tak myślisz ;) ): może jest aktorem i na występ potrzebuje...

Wróciliśmy do śliwek i czegoś tam jeszcze,  a mnie przez dwa dni zastanawiało... po co panu koszula:)

Ja, jak to... kobieta ;) rozwiać musiałam wątpliwości (czytaj ciekawość) i do Pana napisałam... co by potwierdzenie naszych podejrzeń otrzymać :/ Przypomniałam sobie jeszcze przed potwierdzeniem, o tej współczesnej, wygodniej formie płatności, dlatego też wcześniej chcąc nie chcąc Pana ciut zlustrowałam i tylko tego potwierdzenia mi był brak ;) A tak naprawdę pogratulować muzycznych dokonań chciałam :)

Tak też się stało:)  

Ja już byłam po dwóch dniach z Egzotycznym Dandysem Paryskich Bulwarów ... podejrzenia potwierdzone, choć nie aktorem a członkiem zespołu / wokalistą okazał się mój kupujący podejrzany, a koszula, której nie darzyłam choćby odrobiną sympatii nigdy, została inspiracją, czy tam też może nawet będzie miała swoje pięć minut :) podczas sesji zdjęciowej promującej nowy album zespołu ;)

A premiera teledysku, singla w dniu, kiedy ja z bratem Antosia też będziemy mieć swoje ... pierwsze minuty ♡ Chociaż dziś czuję się tak, jakby Jakub 😍 chciał przyspieszyć już przyspieszony termin pojawienia się tutaj ;)

Dobrego dnia, a jeżeli chcecie zdań kilka o zespole w bardzo sympatyczny;) sposób napisanych, to polecam tutaj ;)

 

3 komentarze:

  1. Ale jak to blikiem, u Ciebie w domu?
    jotka

    OdpowiedzUsuń
  2. Bo mi się wydaje;) że przelew na telefon jest jakby jedną z funkcji BLIKa
    ... jeżeli się mylę i taką nie jest, a ja sobie wprowadziłam taki skrót;) to... przelew na telefon był z pewnością;)

    I jak ja mam opanować te komentarze:/ co to ich ani u siebie ani nigdzie nie mogę wystawić jako ja:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zabawna historia ;).
    Trzymajcie się.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że jesteście ♥