czwartek, 8 czerwca 2023

109 i 110 miesiąc ;)

 53 (52) miesiące 



Doba jest wystarczająco długa ... i dzień i noc, wszystko ma jakby odpowiednią porcję czasu... Końca dłuższego dnia chyba bym nie doczekała ;)

Dłuższa noc...jak dla mnie zdecydowanie nie... i to nie przez doskwierającą wielu chorym na SM bezsenność :)

Dzieci moje wprawdzie z grubsza przesypiają noce, ale jednak Jakub koło trzeciej, czwartej sygnalizuje, że będziemy wstawać, jeżeli wcześniej nie obudzi mnie kot, to noc należy zaliczyć do zaliczonych i z większym entuzjazmem wyruszyć po mleko dla dziecka, które jednak wówczas często ponownie zasypia. 

Ostateczna pobudka jest dwie, cztery godziny później... 

Tęsknię za nieodpowiedzialnym snem! Kładziesz się, budzisz, nic Cię nie obchodzi ... bo przecież kiedyś nie musiało :) 

Nie wiem, gdzie, zapewne w jakichś social mediach widziałam rolkę :) Mama z maluchem się usypiają, bujają, dziecko płacze, mama nieprzytomna ... i pojawia się takie retoryczne pytanie, czy naprawdę chcesz spać jak dziecko? (w założeniu długo, głęboko i sympatycznie ;) ) i pytanie, jak chciałabyś spać :) Pod rolką komentarze ...w większości brzmiące "jak mąż!" .... dla mnie to tylko dowód, że nie tylko mój śpi nieodpowiedzialnie ;) 

Tak niełatwo mi znaleźć czas na coś co jest dla mnie i tylko dla mnie, jak chociażby te comiesięczne niedługie wpisy... Kuchnia też jakby nie moja... Gotuję raczej wieczorami, żeby dzień mieć mniej zajęty [czyt. żeby chociaż to już mieć] Wszystko kręci się głównie wokół zup i to trzech rodzajów tylko, bo to jest to, poza makaronem i owsianką i tylko to co je Antoni. 

To się zmieni ;) Jakub absolutnie bardziej lubi jeść i  żeby było uroczo "słoiczki" mamy, są absolutnie smaczniejsze od tych sklepowych ;) 

I właśnie chociażby takie dziecięce gotowanie .... trochę więcej czasu w ilości proporcjonalnej do ilości wydolności ;) i szkoła jaką dali i dają mi synowie, mogłaby zaowocować przynajmniej wieloma przepisami ;)

1 komentarz:

  1. Dzieci niejadki i niewysypiajki to największy problem rodziców!
    Dużo przebywam u wnuka i moje obserwacje są podobne...
    jotka

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że jesteście ♥