poniedziałek, 15 kwietnia 2024

Dziś, nie o mnie, dziś o Hani

Dzisiaj najważniejsza jest Hanna Kryts 


Hanna i astrocytoma IV stopnia


Hania Kryts, najbardziej pogodna osoba we wszechświecie. Dziewczyna, która w każdej sytuacji znajdowała, znajduje i będzie szukać tylko pozytywnych rozwiązań, nawet w najtrudniejszej sytuacji w jej 38 letnim życiu.

Hania, moja rówieśniczka, matka dwójki dzieci. Poznałyśmy się w szpitalu. Ja byłam na chwilę, Hania już ponad tydzień, a miała zostać jeszcze dłużej. Trafiła do szpitala, bo po raz kolejny straciła przytomność, po raz kolejny miała napady padaczkowe. 

Córka w listopadzie (jak się poznalysmy) miała 9 miesięcy Hania będąc prawie miesiąc w szpitalu odstawiła ja siłą rzeczy od piersi... co jak się domyślacie dla dziecka i tak było mniejszą tragedią,  niż brak mamy w ogóle...

Tu zmierzam szybko do meritum, Hania ma glejaka , raka mózgu 4 stopnia ,szuka wszystkich możliwych alternatyw leczenia...

Hania i umiera i chce żyć...

Jak sama mówi możliwości leczenia jest niemało,  tylko ... zbyt mało środków. 

Z doświadczenia wiem,  że zasobny portfel jest niewyobrażalnie pomocny przy każdej chorobie , a tej nowotworowej szczególnie. 

Chciałabym, Was prosić żebyśmy zrobiły i zrobili to dla Hani Kryts i rozpowszechnili jej zbiórkę na https://www.siepomaga.pl/hanna-kryts

♡♡♡


2 komentarze:

  1. Bardzo współczuję, niedawno pożegnaliśmy koleżankę z glejakiem:(
    Jotka

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że jesteście ♥