czwartek, 3 lutego 2022

Marchewkowe gofry

 Gofry z marchewką ☺


Marchewkowe studio ;) (tu przydałaby się buźka co się śmieje do rozpuku ) Wiem, że Marchewkowe pole jest Lady Pank, nawet kojarzę, marchewki i piosenkę jako wstęp do bajki, politycznej ;) tylko, że to jakieś tylko luźne skojarzenia, bo to nie moje czasy były...

A co myślę o Marchewkowym polu, to śpiewam (nucę znaczy) ... marchewkowe studio. Szkoda, że nie umiem nucenia zapisać, bo bardzo mi po głowie chodzi co to za piosenka była o studiu, które raczej na wiele procent marchewkowe nie było  ;) (znów rozpłakana ze śmiechu buźka).

Pomożecie? ;) (no już mi się tak ze śmiechu emotikony rozpłakały, że takiej jak tu być powinna, z pewnością jeszcze nikt nie stworzył... chociaż nie ;) wszystkie 3 małpki by się tu odnalazły ;) )

Ja dalej nucę mar-chew-ko-weee stuuu-dio, a Was zapraszam na marchewkowe gofry, czyli pyszny przepis dla najmłodszych i najstarszych ;)


Marchewkowe gofry


150 g marchewki startej na starce o drobnych oczkach, albo zblendowanej w blenderze kielichowym
300 g mąki
łyżeczka proszku do pieczenia
2 jajka 
1/2 szklanki mleka
olej 3-4 łyżki

Wszystkie składniki łączymy, za pomocą miksera, ewentualnie ręcznie. Rozgrzewamy gofrownicę i robimy, smażymy gofry. Na dużej mocy, szybko...zresztą wedle współpracy gofrownicy ;)
Dzieci wcinają same, saute, dorośli z dżemem ;) (takie czasy i taki wiek ;))

Można też gofry marchewkowe w Thermimixie 

Marchewkę pokrojoną na kawałki rozdrabniamy 15 s poz. 5, dodajemy pozostałe składniki, mieszamy podobnie, 15 s poz. 5

Dalej tak samo, tylko zapomniałam dodać, że gofrownicę przed pierwszym gofrem należy posmarować olejem.

Smacznego Wam... a ja wciąż nucę ;)

5 komentarzy:

  1. To kiedyś był taki program " Truskawkowe studio" !!! Ha ha !!!
    A o gofrach marchewkowych to ja nie słyszałam. Muszą być pyszne ! Kiedyś spróbuję takie upiec. Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 😂😂😂 wiedziałam, że gdzieś dzwoniło 😁
      Dziękuję 😊

      Usuń
  2. Dobry pomysł na przemycenie marchewki dzieciom:-)
    jotka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marchewka jest fajna dla rodzica w sumie... bo słodka;)
      Ciekawe czy udałoby mi się przemycić brokuła 😂

      Usuń
  3. Kiedyś robiłam placki ziemniaczane z marchewką, ale pomysł gofrów marchewkowych też jest wart uwagi. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że jesteście ♥