wtorek, 16 lutego 2016

Babeczki z masą krówkową (kajmakową :) ) z mascarpone :)

Babeczki z masą krówkową :)






Wspominałam, przy przepisie na ciasto marchewkowe z kremem z kaszy jaglanej , że resztę masy kajmakowej wykorzystamy...przy przepisie pisałam, ze może naleśniki z kajmakowym nadzieniem będą, przytoczyłam przepis na deserek:) , a koniec końców powstały babeczki z krówkowym nadzieniem :








Babeczki:


200g miękkiego masła
200g cukru
200g mąki
4 jajka
soda oczyszczona - łyżeczka

Masło ucieramy z cukrem, długo i porządnie :) (na najwyższych obrotach przynajmniej 5 minut)dodajemy po jednym jajku ciągle miksując (na niskich obrotach). Dodajemy mąkę (przesianą) z proszkiem do pieczenia i miksujemy kolejne co najmniej 5 minut.

Masa krówkowa:


mascarpone
masa krówkowa z puszki

szczegóły tutaj:) przy punkcie: masa krówkowa:)

Formę na muffiny wypełniamy łyżką ciasta, na to łyżeczka czubata:) masy i znów łyżka ciasta. Postarajmy się drugą warstwą ciasta przykryć masę kajmakową :)
Babeczki rosną, a przy masie w środku mogą chcieć kipieć, więc niech nasze trzy warstwy :) nie przekraczają 3/4 wysokości foremek:)

Pieczemy 180 st. około 20 min

Przeszukałam wszystko, komputer, aparat, telefon...zdjęcie wsiąkło :/ a robiłam...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że jesteście ♥