czwartek, 4 lutego 2016

Pudełeczko:) szydełkiem

Pudełko, na szydełku

Krok po kroku

DIY


Mama do mnie: Zrób mi pudełeczko

...no to zrobiłam


Mama do mnie: ale z zakrętką:)

...no to jest






I tu rozwikłana zagadka jest, po co było nam kółko, czy oczka rakowe :)
To znaczy zaraz ją rozwiążemy :)


 1. Mamy kółeczko, bo uczyliśmy się pod powyższy linkiem
Kółeczko jest podstawą naszego koszyczka / pudełeczka. Wielkość dostosowujemy do potrzeb

2. Jak już średnica jest odpowiednio duża przestajemy dodawać półsłupki w okrążeniach - w każdym półsłupku poprzedniego rzędu wykonujemy jeden półsłupek

3. aż do osiągnięcia satysfakcjonującej nas wysokości :)

4. po ostatnim okrążeniu, dla ozdoby wykonujemy oczka rakowe :) link powyżej

5. podobnie jak pudełeczko wykonujemy wieczko, ja zrobiłam kółeczko o jedno okrążenie większe niż przy pudełeczku

6. ozdabiamy: u mnie kwiatek ze wzoru, który znajdziecie tutaj :)
Robimy, przyszywamy, zamykamy i gotowe :)

uwaga: u mnie pudełeczko, jako, że miało być bez "nakrętki" ozdobione jest oczkami rakowymi, ale w związku z tym, że i tak ich nie widać, pod wieczkiem, to możemy się pokusić o zrobienie ich tylko na wieczku :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że jesteście ♥