środa, 10 sierpnia 2016

27 MIESIĘCY Z INTERFERONEM

Minęło jakiś czas temu...a ja byłam odkomputerowana ;) w zasadzie w piątek będę mogła już opisać miesięcy 28 :) wobec tego dziś się nie rozpiszę, ale obiecuję, że kolejny wpis będzie  niemało wzmiankował :)) o interferonie i zmianach w jego podejściu do mnie :)

Tyle tylko, że na oddziale w tym miesiącu spędziłam dużo zbyt dożo godzin :) ale na szczęście w towarzystwie drugiego człowieka...takiego jak ja :) Krzysztof zajmuje się stolarstwem...meblarstwem znaczy, dla ścisłości :)
Takim jak ja jest odnośnie choroby, bo ze stolarstwem niestety wspólnego nie mam nic...może tyle, że dać mi mebel, farbę, pędzel, no i będzie:) Na przykład obecnie obok mnie leży...projekt bujak :) mam nadzieję niedługo skończyć i pokazać Wam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że jesteście ♥