piątek, 5 marca 2021

Jeden z dwóch...

Obraz <a href="https://pixabay.com/pl/users/12019-12019/?utm_source=link-attribution&amp;utm_medium=referral&amp;utm_campaign=image&amp;utm_content=1581901"> David Mark</a> z <a href="https://pixabay.com/pl/?utm_source=link-attribution&amp;utm_medium=referral&amp;utm_campaign=image&amp;utm_content=1581901"> Pixabay</a>


... moich ulubionych aktorów, ale chyba nie spodziewałam się, że to on z tej pary odejdzie pierwszy...

Paweł Królikowski


 Jego śmierć potrafiła chociaż na chwilę przyćmić jeszcze oczekiwania na koronawirusa SARS COV2 w Polsce...choć jeśli mnie pamięć nie myli to rok temu wczoraj, pierwszy pacjent został zdiagnozowany.

Pamiętam wszystkie randki z moją żoną¹... to powiedzieć mógł tylko nieprzeciętny mężczyzna...
...ewentualnie bardzo przeciętny, który z żoną na randce był tyle razy ile części w trylogii... ☻

Paweł: Wie pani, z domu wynosi się też taką metafizykę codzienności typu: „Nie zostawiaj pasty do zębów na lustrze. I spuszczaj po sobie wodę…”.²

5 marca 2020 roku przeszedł swoją ostatnią ziemską drogę...pochowany został w Warszawie w alei zasłużonych Wojskowego Cmentarza na Powązkach ...nie było mnie tam, ale widziałam relacje i wiecie co...płakałam...

Znałam go tylko z ekranu, więc pewnie mógł być dla mnie tylko taki, jak grane przez niego postaci...ale widocznie tyle wystarczy...

Panie Pawle, mam nadzieję, że się kiedyś spotkamy 😏 

Zdjęcia brak, bo jakoś nie mam zacięcia do szperania w czeluściach internetu, co by się zorientować jak dokonać tego, żeby się mogło pojawić na blogu ;) 

Ale któż z nas nie ma go przed oczami.

Spokojnego weekendu i sympatycznego popołudnia ♥

_______________________________




4 komentarze:

  1. A dlaczego akurat ta rocznica?

    OdpowiedzUsuń
  2. Nawet nie wiem, kiedy minął ten rok... Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dobry aktor i chyba sympatyczny człowiek(nie znałam osobiście), sądząc po oglądanych nielicznych wypowiedziach. Nie sądziłam, że trafię na taki wpis, bo przyszłam z życzeniami na Dzień Kobiet. Zanim spotkasz się z tymi co odeszli, ciesz się zdrowiem, radością szczęściem i byciem wśród żywych. Uściski.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że jesteście ♥