środa, 22 lutego 2017

Prosta, szybka sałatka z brokuła

Sałatka z brokuła z mozzarellą

Pyszna i prosta      Na obiad      Na kolację



 Zapraszam po przepis:)

Co potrzebujemy:


• 1 brokuł
• mozzarella duże opakowanie (250g, moja była z bazylią)
• 4 łyżki jogurtu naturalnego (miałam akurat gesty)
• łyżeczka majonezu
• ząbek czosnku - duży ząbek:)
• sól do smaku



Brokuła myjemy, rozdzielamy na różyczki, niezbyt małe.
Zagotowujemy wodę, solimy i wrzucamy różyczki brokuła. Gotujemy około 10 minut.
Tak, żeby nie był twardy, ale wciąż jędrny, nierozgotowany:)
Odcedzamy warzywo, zostawiamy do przestudzenia. Ja brokuła tak jakoś z przyzwyczajenia, przelałam zimną wodą.
Mozzarellę kroimy w kostkę.
Najpierw plastry (1-1,5cm grubości), a te następnie wzdłuż i dwa razy w szerz :) i tak mamy 6 kosteczek:)
Oczywiście kroić proszę jak chcecie, nawet i półplasterki być mogą. Zróbcie tak, żeby Wam się z różyczkami komponowało:)

No i przepis miał być szybki, a ja się o krojeniu mozzarelli rozpisałam :)

Łączymy w misce brokuła z mozzarellą.

W kubku, szklance, czy miseczce robimy dressing. Jogurt łączymy z majonezem, dodajemy szczyptę soli do smaku i przeciśnięty przez praskę czosnek, mieszamy i wylewamy na brokuły z mozzarellą,
Delikatnie mieszamy, podajemy i zjadamy :)



Smacznego

2 komentarze:

  1. Dziękuję za miłe słowa :*
    Sałatka wygląda smacznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zrobić proszę :) (i spróbować :) )
      A Alvaro szydełkiem naprawdę przystojniejszy :)

      Usuń

Dziękuję, że jesteście ♥