środa, 20 grudnia 2017

Czapka na szydełku (na prezent) ♥

Wiosenna, zimowa, piękna, szydełkowa czapka, czapeczka, bądź czapa;)

Już trzeci rok z rzędu mama moja życzy sobie czapkę. Ale nie, nie wiadomo jaką, co roku taką samą, tylko w innym kolorze, bo poprzedni się Jej już... wychodził.

Niby sympatycznie, raz robiłam, to i drugi mogłam, a jak dwa za mną, to trzeci ...bułka z masłem.

Tyle tylko. że jednak co roku robiąc ją więcej pruję niż tworzę...wciąż zbyt mała. Dlatego postanowiłam w końcu usystematyzować ilości płatków w kwiatku na dorosłą, lecz niewielką głowę

Po pierwsze i prawie ostatnie film, bo to dzisiaj on i Ona ♥ nie ja Wam zaprezentują jak krok po kroku wykonać czapę




Po drugie ilość płatków na czapkę dla dorosłej osoby to : 11☺
włóczka dość gruba 250m / 100g
szydełko nr 4

Czapkę w momencie dostrzeżenia wszelkich wbić i przeciągnięć (na filmiku) robi się błyskawicznie i przesympatycznie :)

Do kompletu zrobiłam mamie jeszcze mitenki:


9 komentarzy:

  1. Bardzo dekoracyjne i eleganckie - i czapka, i mitenki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli się nie dziwić, ze co roku taką samą sobie życzy 😉

      Usuń
  2. urokliwe - ja jestem nieczapkowa, ale i tak podziwiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kiedyś byłam ;) wyrosłam i teraz się lubuje 😂

      Usuń
  3. Swietny prezent i piękny wzór!

    OdpowiedzUsuń
  4. W sumie ja nigdy nie nauczyłam się samodzielnie robić takich czapek, więc na dobrą sprawę nie wiem czy by mi w ogóle wyszły. Dlatego eleganckie nakrycia głowy zamawiam w https://www.sterkowski.pl/ i jestem zdania, że pasują one mi do wszystkiego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę , że czasem też chodzi , żeby tak całkiem samemu zrobić...Ale ja też czasem kupuje;)

      Usuń

Dziękuję, że jesteście ♥