wtorek, 6 maja 2014

SM - Sielskie Miejsce - Sclerosis Multiplex - Sielskie Marzenia

Stwardnienie rozsiane

 SM będzie fundamentem tego bloga, ale mam nadzieję, że nigdy esencją ;)


Bloga założyłam świetlne lata temu...miesiąc znaczy, ale na tym się skończyło... na więcej nie byłam gotowa :)
Teraz mam nadzieję jestem...bardziej :)

Zawsze marzyłam o blogu, w którym mogłabym pokazać co robię, co lubię, co mi się podoba i o czym marzę....
Raz próbowałam, ale bardzo niedługo :) - http://decoupage-baxiab.blogspot.com/ :)

Dziś...jest inaczej, wszystko się zmieniło...dzisiaj będę realizować marzenia...

Troszeczkę czasu zabrało mi nie tyle wymyślenie nazwy bloga, ile podjęcie decyzji, że nie będzie on  dotyczył jedynie zainteresowań, marzeń i wyobrażeń, ale dotknie też mojej choroby :)
Dlatego Sielskie Miejsce, będzie mi pozwalać, mam nadzieję lepiej znosić Sclerosis Multiplex.
To takie moje SM, którym chciałabym się dzielić zarówno z tymi, którzy będą chcieli czytać o moich szydełkowych podbojach, Marzeniach o drewnianej chatce z kaflowym piecem w Sielskiej okolicy, jak również z tymi z Was, którzy wiedzą, dowiedzą się, są weteranami, czy nowicjuszami, potrafią, albo dopiero uczą się jak żyć, ze Stwardnieniem Rozsianym (SM).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że jesteście ♥