niedziela, 17 stycznia 2016

Guacamole - krok po kroku

Guacamole sos z papryczką chili 



Kilka lat temu jak pierwszy raz zrobiłam guacamole, chciałam pochwalić się mężowi ;)
Ja: spróbuj
Mąż: co to?
J: no spróbuj
M: nieee wiem?
J: ...
M: próbuje i "możesz mi takie robić"

Potem przeważnie pasta ta kończy w kanapkach do pracy:)


Co potrzebujemy:


Awokado dojrzałe
2 ząbki czosnku
Troszkę soku z cytryny
Łyżka oliwy z oliwek
Szczypta soli
Ostra papryczka chili z zalewy

Awokado przekrawamy na pół wzdłuż



Obieramy ze skórki, kroimy na kawałki i wrzucamy do blendera, albo wydrążamy miąższ łyżeczką i...do maszyny;)
Ponadto dodajemy sok z cytryny - łyżeczkę, obrany i pokrojony czosnek, oliwę i szczyptę soli.




Blendujemy...

Baza gotowa.
Ja dodatkowo, dla smaku i... koloru:) wkrawam jedną malutką ostrą papryczkę;)


SMACZNEGO 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że jesteście ♥