czwartek, 14 stycznia 2016

No to, sterydy...

...zapalenie części pośredniej błony naczyniowej.
Takie mnie złapało, jak się poważnie skupić, to rok temu, choć sobie i innym wmawiam, że od pół roku, męty tańczą mi w oku lewym.

Dzisiaj zaczynam...pierwsze sześć tabletek przy śniadaniu pożarłam. Wspomnienia ze sterydami, z przed dwóch lat serdeczne nie są, ale...

...wiem, jak źle ludzie mogą taką terapię znosić, ja tylko puchnę, nie śpię, albo śpię :) nie wtedy kiedy by należało
...biorę je jako...normalny śmiertelnik, a nie właściciel SM-u:) .To rzut choroby nie jest [neurolog] :)
...z w pełni widzącym choć jednym okiem, życie będzie łatwiejsze :) (jeżeli +5,5 można nazwać w pełni widzącym :> ...przecież ja się w okularach urodziłam ;/ )
...zaczynam od 40 mg dziennie, skończę za jakiś miesiąc, a to pikuś jest w porównaniu do około dwóch miesięcy dwa lata temu.

A w ogóle, tym razem będzie lepiej, bo wieczornych dawek nie mam w ogóle, więc planuje w nocy spać, a nie biegać, czy zwierzynę liczyć.

A jak po dwóch miesiącach dobrze nie będzie, to: "to wtedy zastrzyki w oko" [okulista] brry...

Miłego dnia :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że jesteście ♥