poniedziałek, 23 kwietnia 2018

Jestem ☺

Praktykowanie ogrodnictwa ;)

było przyczyną mojej tu niebytności :)

Seniorka rodu, babcia moja odżywa wiosną, jak tylko, może zacząć żyć działką (albo raczej, na działce ☺ )...kopaniem, sianiem, sadzeniem, plewieniem, podlewaniem, przycinaniem, naprawianiem i innymi ogrodniczymi ćwiczeniami :)

Jako, że dla mnie jest mistrzynią w tej dziedzinie postanowiłam przejść szkolenie ☺ Póki co pierwszy etap :)

Ale już jestem i póki co się nigdzie nie wybieram :)

Przywiozłam topinambur, więc coś będziemy myśleć pysznego ;) A poza tym cztery lata leczenia minęło, więc i tu się może troszkę rozpiszę...

Znacie topinambur?

10 komentarzy:

  1. Słyszałam, ale nie jadłam i nie widziałam w sklepach...
    Ogrodnictwo fajna sprawa, tylko trzeba mieć ogród lub porządny balkon :-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się boję, że jakbym miała chociaż porządny balkon ☺ to by było, tak jak na tym, który mam ani nie porządnym ani nie uporządkowany...metr kwadratowy, do ostatniego centymetra zawieszony i zastawiony doniczkami ;)
      Ale u babci nauki pobieram, bo kiedyś będę miała ;)porządny ogród :)

      Usuń
  2. Ja też wsiąkłam w ogród - uwielbiam te wiosenne prace!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jako babcina uczennica też ;) ale co by było, jakbym tak codziennie miała...i codziennie chciałabym, żeby było jak u mistrzyni ;) ...
      Babcia jest zbyt perfekcyjna ;) więc jakby co, to koło studni będzie roślinna (z naciskiem na kwiatowa) beztroska ;)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Był w mojej kuchni raz, teraz drugi...i tym razem coś bardziej postaram się stworzyć ;)

      Usuń
  4. Praca w ogrodzie jest równie przyjemna, co pracochłonna :) Brawa dla Babci! :) O topinamburze słyszałam, coraz modniejszy się robi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się w 100% ...a babci brawa jak najbardziej się należą, dziś w szczególności i urodzinowo ;)

      Usuń
  5. Ogrodnictwo to bardzo przyjemne zajęcie. Aż żałuję, że sama nie posiadam ogrodu, bo chętnie sama bym się tym zajęła. Pozdrawiam ciepłol

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyjemne i męczące zarazem ;) Ależ jakie to dobre zmęczenie ;)

      Usuń

Dziękuję, że jesteście ♥