sobota, 2 czerwca 2018

49 mieśięcy leczenia

Pół roku z Tecfiderą


I ponownie przeciągnięty post...ale dzięki temu piszę do Was z naprawdę niesamowitego miejsca, o którym z ogromną ochotą i mam nadzieję niebawem, napiszę.


Nigdy nie byłam na nic uczulona, wiosenne pyłki były mi nieznane, zwierzątka futerkowe wszystkie kochane...

Do teraz. Drugi miesiąc mam albo załzawione oczy albo katar. Niecodziennie, ale często. A co najcudniejsze to to, że jeżeli jest to alergia to chyba na miasto ;) , ...im większa wieś tym lepiej się czuję ;)

Inne nowości, to mniejsza stabilność i delikatne uczucie osłabienia lewej nogi.

Ze staroci...oko lewe, cóż... w moich odczuciach coraz gorzej, a czy specjalista to potwierdzi, zobaczymy za kilka dni :/

Na oddziale poznałam Magdę ;) Jakżeby można ją opisać...pszczółka, taka, pszczółka w mowie :) Dawno nie poznałam tak odważnej, bezpośredniej i pełnej optymizmu osoby :)
Pierwsze słowa, które zapamiętałam, a ona wyrzekła, brzmiały "A ja zostałam uzdrowiona" :)
To ta odwaga, o której wspomniałam, niestety nie każdy ma dziś śmiałość mówić głośno o cudach, a nawet o Bogu w ogóle.

Co mnie w niej urzekło...wiara...wielka wiara...

A Matka Boska w Borowinie Staro - Zamojskiej  ;) 

Dobrego weekendu ;)

8 komentarzy:

  1. Jestem ogromnie ciekawego tego wyjątkowego miejsca. Ściskam mocno:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem czy chodzi o śmiałość, raczej o intymność. Wiara to nie jest chyba temat rozmów towarzyskich...
    Alergie bywają tajemnicze:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zależy od towarzystwa ;)
      A jak się ma chorobę przewlekłą, nieuleczalną i wyniszczającą, to wiara w uzdrowienie wydaje się być lekarstwem, po które nie każdy potrafi sięgnąć :(

      Usuń
  3. też mam problem z alergiami, raz są raz ich nie ma;) pozdrowionka ciepłe ślę!

    OdpowiedzUsuń
  4. Teraz coraz więcej osób mierzy się z alergiami. Takie środowisko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety :/
      No ale sami sobie trochę taki los zgotowaliśmy :/

      Usuń

Dziękuję, że jesteście ♥