czwartek, 19 lipca 2018

Nominacja...

Mystery Blogger Award


mystery blogger award
Wiecie na czym polega życie...na tym, że jak człowiek zaczyna się poddawać, zastanawiać nad tym czy coś ma czy nie ma sensu pojawia się ktoś, kto wskazując promyczek słońca mobilizuje do pracy aby zobaczyć je piękne jasne wschodzące i ogniste zachodzące.

Ja w moim blogowym życiu dostałam  takie w kilku właśnie momentach zwątpienia i zniechęcenia. Przedstawię Wam moje dobre dusze, ale od początku...

Nominacja


Pani od biblioteki nominowała mnie w zabawie blogowej Mystery Blogger Award i był to jeden z ostatnich promyczków jakie dostałam. Kiedy ja mam coraz mniej mocy, co i widoczne jest w moim pisaniu, coraz mniej gości gości w moim tu świecie dostaję komentarz o nominacji do nagrody.

Jotka nominowała mnie ;) Joanna, którą mam wrażenie, patrząc na ilości komentarzy jakie dostaje, czytają miliony :) Asia w bardzo pozytywnym sensie żyje blogosferą, swoje wirtualne koleżanki i kolegów czyta prawdziwie, a poza swoim własnym blogiem prowadzi jeszcze drugi, biblioteczny

Na tyle mam wrażenie znam Jotkę, że wiem, że nie marnuje czasu, dlatego też ta zabawa nie może być czymś w stylu polub mnie to i ja cię polubię i zaraz zapomnimy.

Droga Jotko dziękuję bardzo za nominację i nadzieję mam, że zrozumiesz moje ;)

Nie pomyliłam się w ogóle, zabawa pozwala nam poznać miejsca w sieci do których moglibyśmy nigdy nie trafić, gdyby nie takie nominacje.

W zabawie oczywiście  nie ma obowiązku uczestniczyć, tym bardziej, że regulamin* jest zniechęcająco przydługi, więc myślałam, że tak będzie ze mną☺...

Wczoraj w związku z bardzo wolnym wieczorem (mąż naprawiał kuchenkę, bo ja zrobiłam pstryk, a korki i na klatce wybiło) przejrzałam Jotkową listę osób nominowanych i listę osoby, która nominowała Jotke i wiecie co...poznałam nowe fajne wirtualne przystanki, na których z radością będę się zatrzymywać ;)

* nie wykonałam wszystkich punkcików, ale za to odwiedziłam ogrom pięknych miejsc ♥

No to już czas na dopełnienie formalności po otrzymaniu nominacji:

Regulamin:

Umieszczamy na blogu:
1. Logo nominacji
2. Regulamin zabawy
3. Podziękowania osobie nominującej (Jotka raz jeszczcze dziękuję ☺)
4. Wspominamy o pomysłodawczyni (Okoto Enigma) wraz z linkiem
Mystery Blogger Award” is an award for amazing bloggers with ingenious posts. Their blog not only captivates; it inspires and motivates. They are one of the best out there, and they deserve every recognition they get. This award is also for bloggers who find fun and inspiration in blogging; and they do it with so much love and passion.
– Okoto Enigma
5. Krótko o sobie (po prawej u góry ;) )
6. Nominujemy 10 - 20 osób (wraz z linkami do blogów)
7. Powiadamiamy je w komentarzach na ich blogach
8. Zadajemy nominowanym pięć pytań (w tym jedno dziwne bądź śmieszne)
9. Udostępniamy post do swojego najlepszego posta, według statystyk bloga...papcie kapcie :) https://goo.gl/F3Fqdn

Moje nominacje:

Promczki

Paniodbiblioteki Nie mogłam Cie tu nie umieścić, kropka
Błękitny zamek
Babownia
Kalejdoskop A

I inni 

Konkol polny
Posmakujto
Z dołu
Amor vincit SM
Na ścieżkach codzienności
Iwona Kmita

Wszystkich Was zapraszam do bliskich mi miejsc w sieci. Poznajcie moje bratnie dusze i smakowite zakamarki.

18 komentarzy:

  1. Kochana, jestem zaszczycona miejscem wśród promyczków - dziękuję bardzo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oluś to ty byłaś moim pierwszym najważniejszym promyczkien ;) to ty po długich miesiącach mojego wmawiania sobie że pisze dla siebie napisałaś pierwszy komentarz pierwszy sygnał że ktoś jest po drugiej stronie;)

      Usuń
  2. Kochana, napisałaś tak pięknie, że poczułam się jak królowa, ale najważniejsze, że ucieszyłam i zmotywowałam do pisania.
    To ja dziękuję za udział i polecenie nowych blogów do czytania:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :* Asia bo ty jesteś królową;) jesteś najbardziej prawdziwie blogującą blogerką ;) jaką znam :*

      Usuń
  3. Ojej.
    Zatkało mnie.
    Basiu, bardzo, bardzo dziekuję, to prawdziwy zaszczyt!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Basiu, bardzo dziękuję. Znalazłam się na twojej liście w szczególnym momencie - mimo, że mamy środek lata mam nastrój jesienny. Nawet do blogowania nie mam serca, a serce trzeba mieć, żeby pisać do tak wspaniałych ludzi, jakich poznałam w blogosferze. Zaraz pobuszuje na blogach, których nominowałaś. Cieszę się, że ich poznam. Pełna zgoda co do opinii o Jotce - Asia czyta i pisze prawdziwie. Pięknie i trafnie powiedziane. Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w podobnym momencie znalazłam się na liście Asi ;) więc chyba nie przekonana do takich nominacji jednak dostrzegam w nich może to co najważniejsze...zachętę,sens i przede wszystkim tego wirtualnego drugiego człowieka ♡

      Usuń
  5. Dziękuję za nominację, ale chyba brakuje w niej pytań do nominowanych...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brakuje ;) i raczej się nie pojawią :/ dla mnie radością większą jest to, że osoby, które nominowałam (jak Ty słoneczko) może zyskają większe grono czytających...bo przecież nie piszemy tylko dla siebie :)

      Usuń
  6. Bardzo dziękuję <3 <3 Nawet nie wiesz jak mi miło :) To prawda, że czasem taki wirtualny gest sprawia, że nadal chce się pisać (gotować :D ) i nie zarzuca się tego! Serdecznie pozdrawiam :) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie na szczęście te gesty zawsze przychodzą w porę ;)
      Myślisz, że mogłoby się przestać chcieć gotować ;)?

      Usuń
  7. Ojej! Serdecznie dziękuję za nominację! Jest mi bardzo, bardzo miło :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi było bardzo, bardzo miło Cię nominować ;)

      Usuń
  8. No, kochana, to u mnie też się tak dzieje. Opatrzność czuwa. Wierzę ogromnie w to,że nic na świecie nie dzieje się przypadkiem. Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochana <3 Dziękuję Ci, że jestem Promyczkiem <3 Promyczek miał trochę gorszy czas i nawet na komentarze nie odpisuje u siebie, a tutaj niespodzianka przecudna <3 Zbieram się do pionu i straszecznie Ci dziękuję, bo moje blogowe życie zamarło ostatnio, a Ty dajesz motywację i siłę! Ściskam Cię <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Niespodzianki są właśnie na gorszy czas :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że jesteście ♥