poniedziałek, 10 kwietnia 2017

SMS story :) ♥

SMS story - Short Multiple Sclerosis story 
SMS - Szydełkowa Message Story 




Multiple Sclerosis - to nic innego jak SM (czyt. Stwardnienie Rozsiane ) - dla niewtajemniczonych :)

Mam czasem taki dzień, dni, a może i miesiące, w który muszę komuś powiedzieć, że mi źle, że dzień nie taki, że słońce zbyt świeci...że nie chce choroby, że nie chce leków, że nie chcę myśleć o jutrze, że wzór zbyt trudny, szydełko za cienkie, a włóczki zabrakło...

Taki dzień, w którym chciałabym "wypowiedzieć 160 znaków" i otrzymać odpowiedź...wystarcza najkrótsza ♥ i wtedy wiem, że nie jestem sama.

Będę pisać do Was i czekać na Wasze SMSy i SMSSy, na które będę mogła odpowiedzieć ♥



SMSS:

Od kilku miesięcy wpadam w popłoch, panikę i wszystko, co możecie sobie wyobrazić na "P"...jak tylko pomyślę o zastrzyku... 

Od trzech lat je robię...to zbyt długo, czy zbyt krótko? Ci z Was, którzy czytają zakładkę "SM", wiedzą, że nigdy igły na klatę, przyjąć nie umiałam :( Ale, żeby P, jak...płakać :(


SMS:

Nie mogę skończyć mojej kwiatowej mgiełki...plecy mam i praca stoi :)


Czekam na Wasze SMSy i SMSSy :) w komentarzach :)

Czekam na wszystkie :) od wszystkich, od zdrowych i mniej, szydełkujących i nie...piekących i chleb:)...od wszystkich ♥
Sprawicie mi ogromną radość, najmniejszym sygnałem...znakiem, że jesteście :)


4 komentarze:

  1. Dopiero dziś przeczytałam ten wpis.
    Super Miłe z Serca
    Słane Myśli Szydełkowe (i nie tylko):)
    Sił do Mierzenia Się z SM.

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzymam za ciebie kciuki, znam osoby, które cierpią tak jak ty:) Życzę ci siły, wytrwałości i zdrowia, które MUSI wreszcie przyjść. Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :)
      Musi :) a jak nie musi, niech chociaż zbyt głośno nie krzyczy :)

      Usuń

Dziękuję, że jesteście ♥