czwartek, 17 września 2020

Błyskawiczny, przepyszny makaron z cukinią

 Makaron z cukinią, czosnkiem i natką pietruszki




Dziś porcja jednoosobowa ;) znaczy ja zjadłam i się najadłam :) Zapraszam na błyskawiczny, przepyszny makaron dowolny z cukinią.

Błyskawiczny, przepyszny makaron z cukinią

Zapomniałam dodać, że u mnie był to przepis zero waste ;) I u mnie tym niemarnowaniem był makaron...makaron, którego ugotowałam za dużo do rosołu :) Przyjmijmy, że na osobę makaronu powinno być 100 g i, że tyle go było :)

Jeżeli żaden makaron się po waszych lodówkach nie pałęta, to go gotujemy w ulubionej jego formie. Wprawdzie miałam nitki, ale taki makaron przepysznie smakuje z razowymi, albo niekoniecznie, kokardkami :)

Na patelni rozgrzewamy łyżkę masła, dodajemy duży ząbek czosnku pokrojony cieniutko, albo przeciśnięty przez praskę, mieszamy i nawet nie czekamy, aż się zrumieni, tylko wprost do patelni ścieramy na dużych oczkach tarki cukinię (pół średniej, niewielkiej cukinii)...solimy, u mnie 1/3 łyżeczki i dokładamy 2 łyżki posiekanej pietruszki. Dusimy, smażymy, często mieszamy, aż cukinia zmięknie, po czym dodajemy makaron, mieszamy i podajemy :)

Jest pysznie, smacznego :)

5 komentarzy:

  1. Jejku wygląda przepysznie, ale i bardzo smacznie! Muszę koniecznie spróbować :D
    Zapraszam: czytanko.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jeszcze wrzucam pieczarki potarte - i fakt, super jedzenie jest

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda niezwykle smakowicie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam przepisy na makaron :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Oprócz czosnku ( bo mi nie służy, chociaż wiem, że zdrowy ) "kupuję" ten przepis.:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że jesteście ♥