wtorek, 1 września 2020

Inny świat ...


 ... wprawdzie była to jedna z moich ulubionych lektur... chociaż Chłopów bym sobie chętnie przypomniała, bo jeśli chodzi o Potop ( o między innymi, którego, znaczy którą, pytana byłam na maturze) to przeczytałam ...16 lat po tej wspomnianej :/ i żałuję niesamowicie, że nie dane mi było zakochać się w Kmicicu, wcześniej :)


Młodzieży, czytajcie, czytajcie, czytajcie :) lektury, to nagroda, a nie kara :)

A to taki wstęp do dzisiejszego, krótkiego wpisu, o innym świecie. Pogoda podła, ale to się już pierwszego dnia września zdarzało. Czy to pierwszy dzień szkoły, czy rozpoczynający się , któryś kolejny rok, z pewnością do zapamiętania, na wiele lat i zawsze.

Życzę Wam wszystkim, z naciskiem na nauczycieli, bo szczerzy bądźmy dla dzieci i młodzieży zdalne nauczanie jest nierzadko łatwiejszym doświadczeniem, aby 1 wrzesień 2021 odbywał się bez reżimów:)

Anegdotka, z czasów zdalnych.

Mama moja nauczycielka poprosiła dzieci, żeby napisały jej jaką ocenę z zachowania wystawiłyby sobie i dlaczego:) Chłopiec odpisał, że w sumie dobrą, bo wszystkie zadania robił na bieżąco, ale uważa tak samo jak jego rodzice, że za dużo trzeba siedzieć przed komputerem, a to niezdrowe, no ale w sumie on jest chłopakiem ( w oryginale było jestem chłopcem), więc i tak musi na komputerze dużo grać w gry....

Może niech anegdotka powyższa, dla rodziców będzie;)

Dobrego dnia :)


4 komentarze:

  1. Szkoła to teraz wariatkowo, tylko dzieci mi żal...

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest tyle bzdurnych przepisów, które nic nie dają tylko szkodzą...

    OdpowiedzUsuń
  3. Miejmy nadzieję, że powrót do szkoły nie odbije się na zdrowiu dzieci i nauczycieli. Pozdrawiam, a anegdotka fajna.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie zdalne nauczanie wykończyło... Zdecydowanie wolę być z uczniami w klasie. Wiem, że teraz jest istne szaleństwo, a ja od września jestem na emeryturze.
    Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że jesteście ♥