poniedziałek, 22 maja 2017

Błyskawiczne 2-składnikowe ciasteczka...przekąski :)

Węgielki - taka nazwa już zdążyła do nich przylgnąć...a zrobiłam je dziś raz pierwszy :)








Jestem twarda, więc wciąż bez cukru :) A dzień dziś z pędzlem miałam, więc ciągle głodowałam :)

W kuchni banany...nie samym bananem, żyje człowiek :) No to maku jeszcze trochę było i tyle wystarczyło :)

Mak - u mnie 140g zmieliłam "na mąkę" :)
Dorzuciłam banana (miał 120g) i całość zmiksowałam (zblendowałam)

Łyżeczką wyłożyłam na blaszkę w kształt ciasteczek masę.


Upiekłam w 180 st. C - 20 minut niecałe :)

Ciasteczek wyszło niewiele, bo masa na "surowo" już mną zawładnęła i takiej prawie połowę...zjadłam :)






Chwila nieuwagi i takie pyszności :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że jesteście ♥