piątek, 8 lutego 2019

Cockles Of My Heart i inne przepiękne wzory szydełkowe

Małże i szydełko ☺

Jakieś skojarzenia ?


Jest taka Pani, która tworzy przepiękne szydełkowe wzory. Część swoich pomysłów udostępnia za darmo, inne można zakupić. Kirsten Bishop, tworzy schematy , wraz z opisami.


Pamiętam, podczas mojej pierwszej przygody z wzorem autorki, tego pierwszego  nie zauważyłam ☻ Chusta powstała, ale doświadczenie kolejnej podpowiada, że schematy są o wiele bardziej czytelne od opisów.
Chociaż...:)

Zdecydowanie zachęcam szydełko-maniaczki do zapoznania się z wszystkimi ;) wzorami, które zdecydowanie posłużą i początkującym :)

Cockles Of My Heart
Moje skojarzenie cockles (małże - sercówki jadalne) z szydełkiem :) Nie ma wakacji bez morza, a morza bez małży i plaży (z szydełkiem) ;)

Twórczego weekendu ;)

11 komentarzy:

  1. Piękna! Kolorek cudny i do tego ten wieszak :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolor wiosenny, muszę pokazać koleżance, ona namiętnie szydełkuje:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A może i trochę zimowy 🤣
      Jaka zima taka...trawa ;)

      Usuń
  3. Wzór piękny i kolor, razem cudeńko!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaka śliczna chusta!!!! Ja mam zawsze probem z cytaniem opisów, i schematow... Pewnie dlatego nie robię takich śliczności na szydełku...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mialam jak zaczynałam...i nie wiem kiedy nagle przestałam;)
      Chociaż opisy swetrów wciąż często spędzają mi sen z powiek;)

      Usuń
  5. Chusta jest cudowna a ty jesteś megazdolna. czemu ja tak nie potrafię? Czemu brak mi cierpliwości? :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iwona, to jest dobry temat na jakąś rozprawę ;) , bo ja w ogóle nie jestem cierpliwa...poza szydełkowaniem ;) Chociaż właśnie wyciągnęłam kilka nieskończonych robótek, odłożonych z powodu niecierpliwości ☺

      Usuń
  6. Podziwiam Twoje chusty. Ja nigdy takich nie zrobię, więc moge i podziwiać i zazdrościć :D Co własnie czynię :D Ciumaski <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że jesteście ♥