sobota, 25 czerwca 2016

Kasze zapiekane z orzechami... deserek:)

Kasze zapiekane z orzechami na słodko

Czyli kolejny przepis na oko :/

Ale moje naczynie, niewielkie do zapiekania centymetrów ma 15, więc na poniższych zdjęciach z łatwością ocenicie jakie są ilości poszczególnych składników:)



Co potrzebujemy:)

kasza (jęczmienna, jaglana)
orzechy włoskie
cukier kruszony
masło (opcjonalnie)



Zostało mi się trochę czystej, bez dodatków kaszy po obiedzie, odrobinkę mojej jaglanej i więcej troszkę, mężowej, jęczmiennej.
Kasze wymieszałam ze sobą

 Dodałam orzechy włoskie, nawet zbyt bardzo nie pokrojone (chociaż mąż, pomimo zachwytu nad smakiem, 3grosze wtrącił - orzechy powinny być bardziej posiekane)





 Dodałam cukier (jak na zdjęciu, kruszony)
Swego czasu dostała takowy i niespecjalnie wiedziałam co z nim począć :) do dzisiaj


Wszystko razem dość porządnie wymieszałam :)


Przełożyłam do naczynia do zapiekania i całość polałam niewielką ilością roztopionego masła. To ostatnie opcjonalnie...chociaż tak niewielka ilość, że każdy może się pokusić.


Zapiekałam 15 minut w 170 st. C


 Smacznego :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz