poniedziałek, 24 stycznia 2022

Polędwica z indyka w pomidorach, z pikantną kiełbasą, błyskawiczny przepis

Indyk w pomidorach, czyli najdelikatniejsza jego cześć - polędwica z pesto - pomidorowym i kiełbasą węgierską



Przepis błyskawiczny, jak to przy polędwicy z indyka, tyle, że musimy być troszkę przygotowani ;) Po pierwsze domowe kostki rosołowe (które możemy spokojnie obejść☺), oraz pesto pomidorowe domowe (którego obejść nie możemy ☻)


Prosta w przygotowaniu, delikatna i pyszna - polędwica z indyka w pomidorach


Składniki:

 500 g polędwicy z indyka

kiełbasa węgierska (pikantna się znaczy ;)) około 50g 5 - 7 cm ;)

15 cm pora

czubata łyżka masła

łyżka domowego bulionu warzywnego

sól do smaku

około 3 łyżek posiekanej natki pietruszki

1,5 szklanki pesto pomidorowego

Polędwicę kroimy w mniejsze, jedno- , dwukęsowe kawałki, wraz z masłem wrzucamy do garnka, zostawiamy na średnim ogniu, co chwilę mieszając i dodając w międzyczasie pokrojonego w piórka pora, łyżkę domowej kostki rosołowej, a w przypadku jej braku, nic...będziemy się martwić póżniej, oraz kiełbasę pokrojoną w plasterki.

Podsmażamy wszystko kilka minut, nie więcej niż pięć, dodajemy pesto, płukając tę szklankę wodą, więc i szklankę wody dolewamy, nie przykrywamy, gotujemy, nawet na większym ogniu kolejne kilka minut, solimy do smaku i dodajemy posiekaną natkę pietruszki.


Smacznego 

2 komentarze:

  1. Polędwiczki i indyka często robię, ostatnio zrobiłam roladki i piekłam w rękawie:-)
    Jeśli zapewniasz, że błyskawiczny, to warto wypróbować!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziś u mnie miały być... Ale mi człowiek usnął i nie chciałam tłuc się tłuczkiem ;)

      Usuń

Dziękuję, że jesteście ♥