poniedziałek, 28 października 2019

Awokado na słodko z bananem i orzechami

3 składnikowy: podwieczorek, śniadanie, albo przekąska z awokado




Wprawdzie na przekąskę to może zbyt wiele kalorii, ale wiecie... nie każdy zjada 4 orzeszki jak zgłodnieje ;) niektórzy potrzebują więcej :)
Zapraszam na awokado w słodkiej wersji

Przekąska z awokado z bananem i orzechami


 Miejmy ;) jedno awokado i jednego banana, które rozgniatamy razem widelcem. Solidnie skrapiamy je sokiem z cytryny i dodajemy garść orzechów włoskich dowolnie pokrojonych, albo nie :)

Wszystko mieszamy i zjadamy :)

Smacznego :)

9 komentarzy:

  1. I znowu przypomniałaś mi awokado, które ciągle zapominam kupić...

    OdpowiedzUsuń
  2. Ha, a jakoś mam dystans do awokado...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dlaczego :)?
      Bo ja jakby też niekoniecznie muszę się z nim bratać :)...chociaż ta wersja jest troszkę zbyt pyszna :)

      Usuń
    2. Też miałam dystans, ale się go pozbyłam i nie żałuję ;)

      Usuń
    3. Na słodko jeszcze nie próbowałam. Czas to nadrobić :)

      Usuń
    4. Ja też przeważnie nie na słodko:)

      Usuń
  3. ja bardzo lubię dodawać do tego jeszcze trochę kakao :)
    Zapraszam do orzechowej akcji na durszlak.pl :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że jesteście ♥