wtorek, 18 sierpnia 2020

76 miesiąc

19 miesięcy nieleczenia




Upalna pogoda, dla chorych na stwardnienie rozsiane

 Te upały, wiem, że zdrowego wykończyć mogą, ale dla mnie, nie w pełni zdrowej i podobno z natury choroby, na zbyt duże słońcem zmęczenie, nie koniecznie ;) potrzebującej się narażać, a je uwielbiającej od zawsze, w tym dziwnym lecie mnie przygniatają ;) 


Pół biedy jak z mieszkania nie wychodzę, bo u nas od północnego zachodu słońca tyle co kot napłakał, ale wiadomo...bez wychodzenia się nie da...chociaż podczas "izolacji" znacznie dłużej jakoś mogłam się powstrzymać.

No ale ludzka natura przekorna, słońca pragnie, wyjść z domu łatwo i dziarsko, początkowo przyjemnie, a po kwadransie się okazuje, że nawet doniesienie chleba do domu z jakimiś tam jeszcze małymi zakupami potrafi człowiekowi okrutnie zaciążyć.

Tymi niewieloma zdaniami chciałam wam tylko napomknąć, że po raz pierwszy odnoszę wrażenie, od lat ze stwardnieniem rozsianym, że nie radzę sobie najlepiej z upałami :)

Muszę skontaktować się z neurologiem...mimo, że nie chce, wiem, że potrzebuję się zając sobą, żeby mogło wydarzyć się coś dla mnie i mojego męża. Zostało mi to odłożone ...znaczy sama sobie to odwlekałam, w związku z pretekstem jakim były pierwsze, drugie i większe przypadki zakażeń w Polsce, przekształcaniem życia codziennego i szpitali...teraz...pewnie do jesieni czy zimy, jakoś wszystko, mimo, że nienormalne, normalnym się wydaje....więc jeśli nie teraz to kiedy...kolejną wiosną? :)

Dobrego dnia najmilsi, stali bywalcy...bo coś mi się wydaje, że się oziębi (ło) :)

4 komentarze:

  1. Życzę bardzo dużo zdrowia i oby ta pandemia w końcu się skończyła!

    OdpowiedzUsuń
  2. Upały są chyba po to, byśmy z ulgą oczekiwali jesieni...
    Upały męczą wszystkich (prawie), ale chorych szczególnie, więc życzmy sobie, byśmy w jako takiej kondycji dotrwali do pierwszych chłodów:-)
    Trzymaj się, nie daj się!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurcze to życzę zdrowia dużo i żeby te upały tak nie doskwierały mocno!

    Zapraszam: czytanko.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana, przede wszystkim zdrowia.:)
    A upały ponoć już się powoli kończą.
    Moc serdeczności posyłam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że jesteście ♥