sobota, 1 sierpnia 2020

Krzesło z serwetką

Farby kredowe i dekoracja na meblu





Ostatnio coraz częściej widzę w kolorach ;) dlatego też moje dawno zakupione krzesło, do odnowienia w końcu doczekało się malowania :)

Potrzebujemy mebla, farb kredowych, w dwóch kolorach, wosku do drewna ...albo lakieru i ...czegoś do odbicia wzoru...u mnie dekoracyjna podkładka pod talerze z czegoś przypominającego ceratę :) 

Ja chciałam na krześle mieć dodatkowo przetarcia, o tym jak się je robi pisałam dawno temu przy okazji fotela na biegunach.
Jak już mebel pomalowany i wysechł, to zaczynamy dekorować. Przykładamy naszą dekorację i jeżeli wzór jak u mnie gęsty, to dość dużo farby wklepujemy za pomocą gąbeczki, po zakończeniu, delikatnie ściągnęłam ceratową serwetkę, a krzesło poczekało do dnia następnego i wtedy je wywoskowałam, a o technice też pisałam, przy bujaku ;)


                                          

10 komentarzy:

  1. Pięknie, a nie wyciera się od siedzenia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie :) krzesło przy biurku , więc używane ciągle i nic się nie dzieje:)

      Usuń
  2. Świetnie wyszło!!! Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  3. Oglądając pierwsze zdjęcie(zanim przeczytałam tekst), byłam przekonana,że położyłaś na krześle serwetkę dzierganą szydełkiem. Kiedyś robiłam bardzo podobny wzór. Nie wiedziałam, że plastikowe podkładki pod naczynia, potrafią tak dokładnie naśladować rękodzieło. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem prawdziwie się można zadziwić :) nieraz zdążyło mi się nabrać w sklepie, ale powiedzmy, że z daleka :)

      Usuń
  4. สายตาไม่ค่อยดี👀
    มองไปกี่ทีก็มีแต่ starvegas 😍😊

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że jesteście ♥