sobota, 14 września 2019

Szybka sałatka z pomidorów

Pomidorowa sałatka z selerowym majonezem


Majonez selerowy już robiliśmy ;) a dodatkowo potrzebujemy...pomidorów i opcjonalnie salaty, koperku i...żółtego sera, chociaż z tego ostatniego to już warto zrezygnować ;)
I tak w skrócie przedstawiłam Wam pomysł na szybką sałatkę z pomidorów z selerowym majonezem domowym ;)


Na talerzu rozkładamy, jak mamy taki kaprys, albo fantazję sałatę, ja miałam na lodową ;) Na sałacie układamy pomidory pokrojone w plastry...jeżeli sałatkę będzie jadła moja babcia, albo moja ciocia Małgosia, to obieramy pomidory ze skóry ;)

Jak obrać pomidory ze skóry ;)

Zrobić, nacięcia dwa, prostopadłe na czubku pomidora i polać wrzątkiem...z bardzo dojrzałych i dojrzewających na krzaku okazach skórka od razu zacznie sama schodzić :) a my jej tylko delikatnie za pomoca nożyka pomożemy zejść w calości

A jak w Waszych domach traktowana jest pomidorowa skórka? Ściągacie, nie ściągacie?

Na pomidorach domowy majonez selerowy :) a dalej już same opcjonalnie...można zetrzeć żółty ser i posypać koperkiem. Żółty ser dobrze komponuje się z majonezem, ale jednak jest to dla najwytrwalszych smakoszy połączenie ;) , dlatego ja mój ziołowy majonez tylko doziołowałam ;) koperkiem :)

Smacznego :)

7 komentarzy:

  1. Zawsze obieram pomidory ze skóry, bo mam traumę po przyklejonej niegdyś do żołądka skórce z pomidora...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z pomidorową przygód nigdy nie miałam...ale w związku z przygodami paprykową jak nie przymierzając krowa...przeżywam ;)

      Usuń
  2. Uwielbiam połączenie pomidora z majonezem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem potwór - pożeracz pomidorów.
    Dziękuję za przepis.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jak mój mąż;) w każdej ilości i w każdej prawie postaci :)

      Usuń
    2. Ja też w każdej ilości i postaci :)

      Usuń

Dziękuję, że jesteście ♥