piątek, 24 stycznia 2020

Małżeńskie ustalenia ♥ czyli...

... dobra rada, starszego Pana ;)


Czyli, odrobinka o miłości i doświadczeniu ;)

Dziewczyny dziękuję za wszystkie komentarze pod ostatnimi postami :) Ja na wszystko, na nie bieżąco :) odpisywać będę, ale póki co wewnętrzny duch mój stwierdził i sprawił, że nie mogę przestać pisać co drugi dzień, a codzienna rehabilitacja niesamowicie skróciła mi dobę :)

A apropos rehabilitacji, to mam piękną radę doświadczonego człowieka i męża, dla wszystkich Panów...głównie jeszcze niewiekowych ;)

 Największym skarbem każdego męża jest szczęśliwa żona - zapamiętaj to młody człowieku\ 
;)
                                                                                          Pan A.

Tu wprawdzie Panowie nie zaglądają...znaczy może sporadycznie...chociaż...trzech potrafię wymienić :) ...ale Wy zaglądacie i możecie radę doświadczonego męża przekazać swoim ...tym drugim połówką :)

Pan A. to mąż, który wraz z żoną, korzysta z zabiegów fizjoterapeutycznych, w tym samym miejscu i czasie, co ja.  Mąż odprowadził żonę na jej zabieg, po czym udał się na swoje, a po drodze zatroskanemu (o samopoczucie żony) fizjoterapeucie - młodemu człowiekowi, opowiedział tą krótką prawdę o swoim największym skarbie.

Żeby nie mącić romantyzmu sytuacji, nie powinnam napomykać, o tym, że Pan A. odniósł się między innymi do porządków domowych ... bo szczęśliwy skarb, się cieszy, obcując z miotłą...nieszczęśliwy, nie dość, że zadowolenia w sprzątaniu nie znajduje, to jeszcze męża  stanowczo zaprasza do wzięcia udziału w przedsięwzięciu ;)

Dobrego dnia ;)

10 komentarzy:

  1. bardzo życiowa rada pana A! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oczywista oczywistość, mój mąz to wie i mnie rozpieszcza:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. :)
    Lubię sprzątać w sumie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w sumie też...chociaż czasem jak ja z mopem A towarzysz z telefonem i wcale nie dzwoni...A akurat dzień zły...to nie lubię nie tego że mam mopa, ale tego, że towarzysz na ten przykład nie ma odkurzacza ;)

      Usuń
  4. Zgadzam się w zupełności z Panem A. Buziaczki

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że jesteście ♥