piątek, 10 stycznia 2020

Koktajl owsiany na śniadanie

Szybko, smacznie i...smoothie ;)


Apetyt na takie śniadanie ostatnio mam...w ogóle nie pracochłonne i pomimo wielu godzin oczekiwania ;) czasochłonne, też nie ;)
Wprawdzie raczej smoothim ;) tego śniadania nazwać nie można, bo ani warzyw, ani owoców w nim nie ma...ale tak ładnie brzmi wraz z szybko i smacznie ;)

Zapraszam ;) na błyskawiczną orzechową...owsiankę :/ czyli koktajl owsiany.

Pokazywałam Wam przepis na zdrowotne musli Birchera, a dziś...dziś będzie jeszcze szybciej i jeszcze prościej ;)

1/4 szklanki płatków owsianych wkładamy do pojemnika (350ml) blendera, zalewamy niecałym dużym jogurtem naturalnym. Przykrywamy pojemnik. Robimy to wieczorem :)

Rano wyciągamy pojemnik z lodówki i możemy się zająć, czym tam się przed śniadaniem zajmujemy. Jak już będziemy chcieli jeść...dokładamy 2 garści orzechów włoskich (najfajniej jakby były podprażone, bo po pierwsze są pyszniejsze, a po drugie ...to Wam o moczeniu orzechów już pisałam ☺)...zamykamy pojemnik i miksujemy kilka chwil ;)

Dobrego dnia po takim śniadaniu ;)

8 komentarzy:

  1. Czasem wmuszam w siebie owsiankę z powodów zdrowotnych, ale jednak to nie to, co lubię. Może sprawdzę, czy taka wersja będzie zjadliwa:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem przekonana, że o wiele bardziej niz tradycyjna:) Ja owsiankę lubię...Ale ta wersja mam wrażenie jest bardziej jogurtowo - orzechowa, niż owsiankowa...W smaku ;)

      Usuń
  2. Jak dawno nie jadłam owsianki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też...chociaż nie, w święta :) bo mama moja i ja uwielbiamy ja równie bardzo:) to sobie poswietowalysmy ;)

      Usuń
  3. Kiedyś miałam fazę jadania maślanki z żurawiną, też szykowałam sobie wieczorem, rano dorzucałam otręby i syta na pół dnia byłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dziś moją porcję na dwie podzielić musiałam ... bo mi się szybko syto zrobiło, na długo:)

      Usuń
  4. Kiedyś często jadałam owsianki, teraz jakoś tego zaprzestałam. A chętnie bym zjadła...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To taka jogurtowa wersja jak czytasz nie skomplikowana :) Ty śpisz, a ona się robi :)

      Usuń

Dziękuję, że jesteście ♥