sobota, 4 stycznia 2020

Ryba w sosie jogurtowo - cytrynowym - błyskawicznie ;)

Sos cytrynowy do ryby



Wprawdzie o rybie dziś będzie niewiele, ale też niewiele sama ona czasu Wam zajmie...w ogóle przygotowanie i ryby i sosu to prawdziwie fast ;) danie.

Zapraszam po przepis na sos cytrynowy do ryby ;)

Ryba w sosie jogurtowo - cytrynowym


Skórkę z wyparzonej cytryny wraz z z niej ;) cytryny sokiem, 3 łyżkami jogurtu naturalnego, łyżeczką musztardy, szczyptą soli, dwoma ząbkami czosnku  - blendujemy, a do wstępnie zmiksowanych dolewamy wciąż pracując żyrafą robota, oliwę z oliwek w ilości - czterech wlań ;)

Takiej instrukcji Wam jeszcze nie podawałam i rozumiem, że "wlania" mogą dla każdej i każdego z nas znaczyć coś innego ...no ale moja butelka z oliwą nie ma dzióbka, więc należy wziąć poprawkę, że to delikatnie konkretne ilości oliwy być powinny ;)
...no dobrze, myślę, że 8 łyżek ;)

Koniec opowieści o przygotowaniu pysznego i energetyzującego sosu do ryb. Ryby proponuję potraktować patelnią grillową ;) i niech to będą filety ;) które upieczone, usmażone, zgrillowane polewamy sosem ;) U mnie były dwa i były z dorsza, a sosu z podanej ilości wystarczy na jeszcze co najmniej 2 ;)

Smacznego, sympatycznego, długiego weekendu ;)

8 komentarzy:

  1. Brzmi bardzo apetycznie, nawet te wlania spróbuję ogarnąć i zjemy do śledzia, bo jeszcze mam w lodówce:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Może sprawdzę - bo mi się jakoś dużo tej oliwy zdaje, ale widać tak musi być :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) mój kremowy wyszedł z taką ilością...A po czasie jeszcze zgęstniał ;)

      Usuń
  3. Brzmi ciekawie i założę się, że równie ciekawie smakuje. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do ryb lubimy cytrynę, więc pasuje i jest ciekawie;)

      Usuń
  4. Wygląda bardzo aptyecznie. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Najbardziej w rybie podoba mi się to, że można ją łączyć z wieloma smakami i tak naprawdę zawsze wyjdzie smaczna potrawa. Ja również zachwycam się łososiem wędzonym na gorąco o smaku paprykowym https://mowisalmon.pl/produkty/mowi-losos-wedzony-na-goraco-o-smaku-paprykowym/ i jestem zdania, ze jet to bardzo fajna sprawa.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że jesteście ♥