piątek, 7 lutego 2020

Ćwiartka ;)

Wersje robocze


Czy to jest bałagan, czy to jest...co ?☺

W zakładce wersje robocze mam 100 postów...trzymałam się od dłuższego czasu dzielnie nie przekraczając tejże magicznej ilości, balansując między 98, a 99...do dziś. Wiecie, czego tam najwięcej ...ćwiartek przepisów :)
I z żadnego dziś nie mogłam utworzyć całości ;) Jak można mieć tyle wersji roboczych i o czym to świadczy...?
W większości są to mniej niż ćwiartki, czyli tytuły...a tytuły, to potrawy, które chciałabym zrobić...

Ale nie ma tam czegoś co robiłam dzisiaj...co robiłam tak sobie uruchamiając wszelką fantazję... chłodzi się w lodówce, tężeje znaczy, więc nie wiem jeszcze, czy jest sukces ;) ale jak podjadałam poszczególne warstwy...to w sumie czułam jedyny słodycz, który mi się zdarza kupić ...baton snickers ;)

Dobrego twórczego weekendu ;)

8 komentarzy:

  1. Zawsze warto mieć jakieś posty na zapas w razie niemocy pisarskiej. Nawet, jeżeli sprowadza się to tylko do tytułu. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakieś tak:) ale 100 ;) zapas na pół roku prawie :)

      Usuń
  2. Ćwiartka przepisu brzmi w sumie interesująco. Można zrobić konkurs na dokończenie... :)
    serdeczności!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podoba mi się pomysł z konkursem na dokończenie ćwiartki przepisu. W razie czego zgłaszam się jako uczestniczka :)

      Usuń
    2. Się dziewczyny zastanowię co z Tym począć;)

      Usuń
  3. U mnie w zapasie 6-8, ale nie wszystkie skończone...czasami same tytuły, by nie zgubić pomysłu:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie te pomysły u mnie w dużej mierze...

      Usuń
  4. Your Affiliate Money Printing Machine is ready -

    Plus, getting it set up is as simple as 1, 2, 3!

    Here is how it all works...

    STEP 1. Choose which affiliate products you intend to promote
    STEP 2. Add some PUSH BUTTON traffic (it LITERALLY takes JUST 2 minutes)
    STEP 3. See how the affiliate system grow your list and sell your affiliate products all on it's own!

    Are you ready??

    Check it out here

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że jesteście ♥