niedziela, 23 lutego 2020

Błyskawiczna ryba orientalnie

Marynata z garam masalą i polędwica z dorsza




Pogoda wprawdzie nie nastrajająca do działania, więc można by pokusić się o więcej czasu w kuchni spędzonego, ale widocznie do długiego gotowania dobra też nie jest, dlatego dziś błyskawiczna ryba orientalnie z garam masalą.


Marynata

sok z 1/4 cytryny
czubata łyżka garam masala
duża szczypta soli
2 łyżki oliwy z oliwek

Ryba

polędwica z dorsza u mnie , ale każdy filet nie jest zły :)


Składniki marynaty mieszamy. Polędwicę kroimy w kawałki, u mnie około 5 cm, smarujemy zewsząd marynatą i zostawiamy na ile nam czas pozwala, albo od razu grillujemy...czy smażymy.

A jak skomplikowana jest moja garam masala pisałam Wam w przepisie na ciecierzycę z garam masalą ;)

Smacznego

4 komentarze:

  1. Może mieć ciekawy smak. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Polędwice z dorsza są pyszne, mąż zawsze kupuje, gdy są...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) mój mąż wprawdzie nie kupuje :) ale polędwicę zjeść lubi najbardziej...ja kupuje ...Ale zjeść wolę filet Z tejże ryby :)

      Usuń

Dziękuję, że jesteście ♥