piątek, 12 czerwca 2020

Sałatka z sałatkowym dressingiem ;)

Sałatka z sałaty z sałatą ☻


sałatka z sałatowym dressingiem


Dziś poza oczywistymi składnikami, w roli ważnej pesto z sałaty :) Zapraszam na sałatę z nieoczywistym dressingiem




Sałatka z sałatkowym dressingiem ;)


Składniki:

zielony mix sałat☺, u mnie sałata, rukola, liście rzodkiewki
seler naciowy
awokado
pomidor
oliwki
czerwona cebula
szczypior -  pióra z cebuli :)

dressing:
pesto z sałaty
sok z cytryny
oliwa z oliwek
sól do smaku

Ilości zużywamy na wyczucie i ilość biesiadników ☻

Sałaty u mnie porwane na mniejsze kawałki była duża micha, do niej wkroiłam seler, cienkie plasterki selera (kroję z wszystkich łodyg naraz), napiszmy, że była ich duża garść (plasterków). 

Awokado zużyłam pół. Do miseczki wyciskamy sok z połowy niedużej cytryny i wkładamy do niej pokrojone, u mnie cienki plasterki awokadao, mieszamy, zostawiamy).

Pomidora dużego pokroiłam w dużą kostkę i przełożyłam do sałat, oliwki dorzuciłam i też było ich mniej więcej tyle, co by się w potężnej ☺ garści zmieściło.

Czerwoną cebulę kroimy w piórka, szczypior, albo szczypiorek niezbyt drobno ...u mnie były dwa szczypiorowe pióra :)

Teraz już wyciągamy awokado z soku z cytryny i przekładamy do miski. 

Dressing

Do miseczki, z sokiem z cytryny dokładamy 2 czubate łyżki pesto z sałaty, oraz dolewamy oliwy, sprawdzamy smak i ewentualnie dosalamy.

Dressing sałatowy wlewamy, a bardziej przekładamy do sałaty, mieszamy i podajemy :)

Smacznego zielonego :)

2 komentarze:

Dziękuję, że jesteście ♥