poniedziałek, 8 czerwca 2020

Siatka na zakupy na szydełku

Nieekologicznie ekologiczna torba 



Mam dziś niepewny komputer ;) dlatego też musi być coś szybkiego :)  A może coś na coś szybkiego ;)

Szybki wpis, na względnie szybko się robiącą siatkę, na małe, czyli szybkie zakupy.

Przędza :) Mocna wiekowa, 100% poliamid (włóczka stilonowa). Mam wrażenie,  że współcześnie taką widziałam w dziale sznurków do pomidorów, czy innych fasolek, w sklepie ogrodniczym, chociaż tam wszystkie były w kolorze jednym jedynym, okrutnej zieleni ... ja od babci takich "sznurków" dostałam w kilku ładnych kolorach i żółtym ślicznym :)

Włóczka stilonowa charakteryzuje się ogromną ilością cienkich niteczek, z których spleciono przędzę. Jest niesamowicie mocna i wprawdzie nie kupimy jej w pasmanterii, ale w internecie i owszem...myślę, że w ramach babcinych porządków...

Motek mojej włóczki stilonowej ważył 200 g i tyle też zużyłam na jedną siatkę.

Instrukcja krok po kroku, tym razem nie u mnie :) Zapraszam na stronę https://www.pasart.pl/blog/  , a dzisiaj w szczególności po siatkę szydełkową :)

Nieekologicznie ekologiczna :) Poliamid dobrze nie brzmi, ale jestem przekonana, że ta torba i przędza z łatwością nie tylko mnie przetrwają ;)

Dobrego tygodnia ☺

4 komentarze:

  1. Sto lat bym taką robiła! Ale jest piękna!

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja się zastanawiam, co zrobić z resztkami...

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudna! I już mnie kusi, żeby taką zrobić... Ale nie, muszę być twarda. Najpierw zaczęte rzeczy, bo znowu remanent wypadnie marnie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tylko robić zakupy mając taką siatkę!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że jesteście ♥