piątek, 23 sierpnia 2019

Małżeńskie ustalenia ♥ czyli...



 ...nie tylko małżeńskie ustalenia ☺


Niektórzy z nas znają wiele obcych języków, ale żadne z nas nie zna języka, który mógłby być tym najbardziej potrzebnym i wartościowym. 
Dzisiaj znowu nienastrojowo i tym razem jakby o relacjach wzajemnych w zdaniach kilku...


Mężczyźni mają tendencje do ułatwiania sobie życia kosztem utrudniania go kobietom. Czasami nieświadomie i niechcący.

 Julia Kasprzyk

Często, czyli są wśród nas takie pary, takie małżeństwa, gdzie i Pani i Pan myślą o tym samym w tym samym czasie …czasami słowa potrzebne nie są, ale dlaczego odnoszę wrażenie, że dotyczy tylko spraw nieżyciowych, metafizycznych, duchowych, niecodziennych…

Mężczyzna nigdy nie zrozumie kobiety, a kobieta nigdy nie zrozumie mężczyzny i to jest właśnie ta rzecz, której kobiety i mężczyźni nigdy nie zrozumieją.

Pease Allan

Ten „czar par” ☺ pryska w codzienności właśnie…Panie nie rozumieją Panów, Panowie nie mają pojęcia czego tak naprawdę chce od nich wybranka, przecież ich serca…
Według Judyty, albo Tosi, z Nigdy w życiu, książki którą czytałam ja jako nastolatka i wiele innych młodych dam czytało zapewne też, do mężczyzn dołączony powinien być tłumacz…do każdego Pana jego osobista instrukcja obsługi i zrozumienia.

Wiecie, że oni zawsze milczą z innego powodu…odniósł sukces…milczy wewnętrznie rozkoszuje się swoim powodzeniem…coś mu nie wyszło…milczy wewnętrznie zastanawiając się jak to tego doszło...ktoś jest chory…milczy bo jest mu przykro…urodziło mu się dziecko…milczy…jest dumny…przeżył …

Nic nie zdziałasz dla świata, gdy na każdym kroku Ukochanej Kobiety brak przy Twoim boku.

Mieczysław Czerwiński


 Jak trzeba kobietę przesadzić na wózek inwalidzki to patrzą, stoją i komentują, że druga kobieta tą pierwszą nieumiejętnie przesadza...
Jak koło od tegoż wózka utknie w krzywym trotuarze to ilu by ich nie było postępują jak powyżej zastanawiając się, ewentualnie,  zapewne jak (niekoniecznie szybko) skonstruować dźwig, który uniesie i przepchnie tenże wózek z filigranową na nim niepełnosprawną kobietą…

...jak mają powódź w piwnicy to...idą do pracy...

..jak deszcz pada, to siedzą w samochodzie, czekając aż przestanie

...jak się umawiamy, jak mamy się spotkać, jak my tęsknimy...to oni…muszą sprzątać(!)

...a przy tym wszystkim umierają najczęściej ...przynajmniej każdej zimy, kiedy termometr nawet trzydziestu siedmiu dobić nie chce, a oni muszą zużyć rolę ręczników kuchennych wiadomo...a w zasadzie nie wiadomo, po co... 

Gdy mężczyzna utrzymuje kilka samochodów, to jest to dla niego uczuciowy odpowiednik haremu.

Hallibarton John

 Śmiać się, czy płakać...jeżeli go na to stać, to się cieszyć, pod warunkiem, że na pierwszą, ślubną, ożywioną żonę też go stać i zawsze będzie przed tymi  na kółkach...

A czy szkoda, że w żadnej szkole nie uczą mężczyzn języka kobiecego, a kobiet męskiego...nie wiem, czy nie byłoby zbyt monotonnie, jak byśmy się tak w codzienności bez słów porozumiewali...

Żółć ;) wylana (niecała, bo znacząco ukróciłam), w ostatnich dniach mężczyzną ufać nie mogę ☺, ale Wam ...

Miłego weekendu :) życzę ☻

6 komentarzy:

  1. Zawsze powtarzam, że mam szczęście, bo wyszłam za ideał, może nie faceta, ale męża na pewno:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Asia, ja też 😉 tylko czasem zbyt idealny, a że zbyt to za dużo, to się coś wynajdzie :) ♡

      Usuń
  2. A ja jestem po stronie mężczyzn, są konkretni, a kobiety, ehhhh...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak samo jak nie wszystkor kobiety są ehhhh...:) to nie każdy mężczyzna jest konkretny ;)
      Ale tak większość jest konkretna, tylko znaczną ich część stanowią Ci milczący :)
      Bo jak on konkretnie wie co chce i co trzeba albo można zrobić, ale słowa nie wykrztusi ...to Ty się człowieku domyśl przecież;)

      Usuń
  3. Ja Ci Basieńko powiem, że oni z czasem coraz lepsi, jesli tylko mądra kobieta cierpliwie wskazuje drogę :D więc wiesz ... sukces już niedługo :D ciumeczki <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja to tak w ogólności ku męskiej połowie świata:)
      Na mojego połówka narzekań z mojej strony niewiele :)
      A to przekrój połówków mnie otaczających czasem i rzadko:)
      A zainspirowała mnie mama po kolejnej bitwie z majstrem "nie da się " "a po co całe kafelkować" "Tak zrobiłem bo zawsze tak robię" ...majster mężczyzna

      Usuń

Dziękuję, że jesteście ♥