czwartek, 22 czerwca 2017

Wakacje - urlop 馃槓 SSMS

Przymusowy taki...

Jestem sobie w szpitalu, bo moje super m臋ty s膮 hiper. Po konsultacji neurologicznej solu-medrol sta艂 si臋 馃槩 Brak jest znamion rzutu, bo jednak m臋ty me ju偶 takie przewlek艂e. Jednak偶e zapalenie... jest. Posiedz臋 tu troszk臋 偶ycie przemysl臋, bo...mam czas.


Ostatnio jak by艂am w szpitalu i dzi艣, w rodzinie jest pogrzeb , st膮d te o 偶yciu przemy艣lenia. Wtedy ja w Krakowie i tam偶e pogrzeb, dzi艣 ja na 艢l膮sku i pogrzeb tu. Troszk臋 takie to straszne, smutne i pod艂e. Dw贸ch wujk贸w, bardzo mi bliskich i ja tak blisko...i tak nie mog臋  z nimi zrobi膰 tych ostatnich ziemskich krok贸w...
Wiem jedno i to moja rada dobra dla wszystkich...co masz zrobi膰 jutro zr贸b dzisiaj. Tak my艣l臋 o nie zapominaniu o starszym pokoleniu...o czerpaniu z jego do艣wiadczenia.

To wszystko wczoraj.
Dzi艣 trzecia kropl贸wka w tempie wyka艅czajaco powolnyn.
Siostra moja najcudowniejszaa, najukocha艅sza by艂a u mnie, wypi艂y艣my pyszn膮 kaw臋 w szpitalnym kiosko-sklepo-kawiarnio-barze, troch臋 pop艂aka艂y艣my, ociupink臋, czyli mniej...po艣mia艂y艣my si臋 ...ciut, czyli mniej jeszcze, podenerwowa艂y艣my.
Ale przyjmujemy z pokor膮 馃槷 co nam los zsy艂a...bo jeste艣my silne, cho膰 absolutnie delikatne, wra偶liwe a odwa偶ne...

♡♡♡
W艂a艣nie pisz臋 o Tobie sobie ☺
Jeste艣 moj膮 najbardziej bratni膮 dusz膮 i siostrzan膮 siostr膮 pod niebosklonem 馃槡

Ciut rodziny w SMowym po艣cie...bo bliscy to najlepsze lekarstwo♡

SSMS ☺
https://sielskiem.blogspot.com/2017/04/sms-story.html?m=1

2 komentarze:

  1. Szpitale S膮 Ma艂o Sympatyczne, tak wi臋c niech
    Szpitalne Sekundy Mijaj膮 Szybko.
    Sl臋 Serdeczne My艣li ze Sl膮ska (na Sl膮sk) :)

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam Twoje SSMSy zwtotne 馃槏馃槃
      Dzi臋kuj臋 馃槞

      Ale szybko sekundy nie mijaj膮 馃槅 chocia偶 jest do艣膰 weso艂o...codzie艅 inne wspolokatorki w "fabryce za膰my"馃槂

      Usu艅