pi膮tek, 23 czerwca 2017

Ci膮g dalszy urlopu 馃槄

Wsp贸艂urlopowiczki馃槈

Mam tu codziennie inne wspolokatorki
wszystkie tak charakterystyczne, ze niesps贸b w cho膰 malutki, krociutki spos贸b s艂贸wka o nich rzec :)



Dzie艅 pierwszy dwie przesympatyczne Panie, obie najcz臋艣ciej u偶ywaj膮ce zwrotu "nie chwal膮c si臋" 馃槀
Obie takie Alfa Panie co mo偶na by艂o zaobserwowac po ka偶dym wejsciu na sal臋; )ze sob膮 nie zamieni艂y s艂owa, mnie w tej samej chwili zarzucaly gradem za偶ale艅 i opowie艣ci 馃槄...

Kolejny dzie艅 i noc z sympatyczn膮 Pani膮 zestresowan膮 operacj膮 bardzo...najpewniej z powodu przesuni臋cia si臋 jej na dzie艅 kolejny.

W miedzyczasie Pani "Paaa馃槈" m贸wi膮ca wychodz膮c na zabieg i Pani niewieksza od postawnego m臋偶czyzny, nad kt贸r膮 wcale nie najczczuplejsza piel臋gniarka postanowi艂a si臋 ciut pozn臋ca膰 w zwi膮zku z nieposiadaniem przez szpital "taaaak wielkich" koszul do operacji :/

Dzi艣 w nocy Pani tak przeslodka:)
Maj膮c trzy 艂贸偶ka do wyboru wybra艂a to ca艂kiem przy mnie:)
Zm臋czona po ca艂ym dniu oczekiwania i ataku brdzo wysokiego ci艣nienia...przysiad艂a na 艂贸偶ku i w mig zacz臋艂a chrapa膰 馃槀
By艂o po kolacji...czyli 15:45 (hahaha), wczesnie wi臋c zafundowalam sobie spacer do apteki zakup stoper贸w i jestem po pierwszej prawie przespanej nocy - JUPI  (jakby to powiedzia艂a Basia B) 馃槈

I Lucynka :)
G贸ralka z krwi i ko艣ci, fantastyczna gadu艂a...jeste艣my um贸wione na zwiedzanie....Ustronia 馃槀
Taka solidna r贸wie艣niczka moja 馃槝
Istebn膮 te偶 zwiedzimy...ja my艣l臋 o Koniak贸w te偶 w ko艅cu :) czas najwy偶szy...zaczepi膰馃槅

Szyde艂ko rz膮dzi, tylko...偶elazka nie mam :)

Ale prosz臋

8 komentarzy:

  1. Szyde艂kowe Serweteczki Ma艂e i Sliczne :)
    Dobrze, 偶e chocia偶 Towarzystwo dostarcza rozrywki ;)
    Sciskam Mocno Spo艂eczno艣膰 Szpitaln膮 :)

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Ostatnia noc dzisiejsza zapowiada艂a si臋 w samotno艣ci ;) a tu trojeczka Pan przyw臋drowa艂a z innego pi臋tra...taka zgrana nie lubi膮ca si臋 ekipa 馃槀
      tyle charakterk贸w co pozna艂am przez te dni...szale艅stwo 馃槅

      Usu艅
  2. Oj nie jest 艂atwo zachowac r贸wnowag臋 psychiczn膮 w takim m艂ynie. Ale ludne u Was te sale. Nasze ostatnie do艣wiadczenia szpitalne (3 lata, kilka szpitali) nie wychodzi艂y poza sale trzyosobowe, a czasem standardem by艂y dw贸jki.

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Sala czw贸rka by艂a :/ komplet nas by艂 tylko ostatniej mojej nocy...przewa偶nie w tr贸jk臋 :)
      Ale i tak sala du偶a by艂a...zdarza艂o mi si臋 by膰 w czw贸rce co nawet na dw贸jk臋 zbyt ma艂a by艂a 馃槀

      Usu艅
  3. Pi臋kne! <3
    agnessssja.blogspot.com

    OdpowiedzUsu艅